Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ (σχολιο σε δημοσιευμα της ιστοσελιδας "http://eptanisos.blogspot.gr ,/για το πλοιο "Αγιος Πετρος" )


1ον. Το σίγουρο είναι ότι δεν ήταν "οι κάτοικοι της Κεφαλονιάς". Όσοι γνωστοί πλιατσικολόγοι, οικονομικά δυνατοί,(αφού είχαν το ιδιωτικό τους μέσον να μεταβούν στο χώρο) που δεν ξεπερνούν μετρημένοι τα δάχτυλα ενός χεριού), σίγουρα δεν μπορεί να αμαυρώνουν έναν ολόκληρο πληθυσμό, που κυριολεκτικά είναι συντετριμμένος από την τραγωδία του "Άγιος Πέτρος".
2ον. Το πλοίο αυτό δεν έπεσε σε κακοκαιρία και "ναυάγησε"! Το πλοίο αυτό είχε την ατυχία από ολιγωρία του πληρώματός του, να προσαράξει στις αβαθή ξέρες των Βαρδιάνων,πριν ακριβώς δύο εβδομάδες....με πλήρη κάλμα (μπουνάτσα)!!!!
Για δώδεκα και πλέον ημέρες συνάντησε πιθανόν την ΠΛΗΡΗ και έως ΑΣΧΡΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ των τοπικών Δημοτικών Αρχών.
Αυτών των Αρχών, που οι ίδιες πιθανόν το προσκαλούσαν τα τελευταία χρόνια για να παρευρίσκεται στις εορταστικές εκδηλώσεις της Ρώσικης Εβδομάδας των Επτανησίων!
Αυτών των Αρχών που οι ίδιες το ΔΙΑΦΉΜΙΣΑΝ στα πέρατα της οικουμένης, και καμάρωναν φωτογραφιζόμενοι επάνω σε αυτό, κατά την διάρκεια της παραμονής του στο Αργοστόλι.
Αυτών των Αρχών, που όταν το ξημέρωμα της Δευτέρας, στις 26 Οκτωβρίου, απέπλευσε από το Αργοστόλι με προορισμό το Μαυροβούνιο και συνέβει το ατύχημα, πιθανότατα κρίνοντας εκ του αποτελέσματος και από τη απόλυτο ΣΙΓΗ τους, "ΑΓΡΟΝ ΗΓΟΡΑΖΑΝ ΚΑΙ ΖΕΥΓΗ ΒΟΩΝ.....ΑΜΈΤΡΗΤΑ" όταν επί μία ολόκληρη εβδομάδα (με το πλοίο προσαραγμένο στους Βαρδιάνους-και καιρού καλού θελήσει, που τους έδινε πίστωση χρόνου για να το σώσουν, αλλά αυτοί το χαβά τους) δεν εκδήλωσαν πιθανόν καμία ενέργεια για να σωθεί αυτό το πλοίο, που ανταποκρινόμενο στις προσκλήσεις των, τους έκανε την Τιμή να πλεύσει στο Λιμάνι της Κεφαλονιάς....
3ον Εν τω μεταξύ είχε κινηθεί (πάλι από τα λεγόμενα απλών πολιτών) από απλούς Κεφαλονίτες (βλέποντας την αδιαφορία των Αρμοδίων Αρχών) έρανος για να συγκεντρωθεί ένα σεβαστό ποσό (λέγεται για ποσόν 20 000 ευρώ), που απαιτούσε να κινηθεί διαδικασία αποκόλλησής του με πλωτό γερανό από Λευκάδα. Επειδή όμως ο καιρός "επήρε την απόφαση" να άρει την πίστωση χρόνου, και ήδη οι προγνώσεις δίνανε "θανατηφόρους" νοτιάδες από την Τρίτη 4 Νοε το βράδυ, και το ποσόν δεν είχε συγκεντρωθεί ακόμη...κλείσανε ντόπιο φέρυ με ντόπιο γερανό (κατά πως λέγεται κόστισε 18 000 ευρώ) και πρωί πρωί της Δευτέρας 3 Νοε τρέξανε να προλάβουν την καταστροφή. Επί δύο ημέρες πάλευαν με το ακατόρθωτο (Το πλοίο ζύγιζε γύρω στους 50 τόνους, ο γερανός επί του φέρυ μπόατ είχε ανώτατο βάρος ανύψωσης 40 τόνους-προσπάθησαν να το ελαφρύνουν αφαιρώντας διάφορα αντικείμενα, όπως και το κύριο άρμπουρο κλπ, αλλά δυστυχώς ο χρόνος τελείωνε...), έτσι εγκατελείφθη αργά το βράδυ της Τρίτης 4 Νοε στην τύχη του, με την κρυφή ελπίδα μήπως πέσει έξω η ΕΜΥ ή μήπως την τελευταία στιγμή αλλάξει μέτωπο η θεομηνία... Η θεομηνία δεν τους έκανε τη χάρη, πιστή στο ραντεβού της ξεκίνησε την νύχτα της Τρίτης 4 προς Τετάρτης 5 Νοε σιγά σιγά με 5ρια δύναμη ανέμων, συνέχισε ανοδικά τα μποφόρια της την Πέμπτη και Ολοκλήρωσε την Παρασκευή 7 και το Σάββατο 8 Νοε με δύναμη ανέμων (πάντα Νοτιάδες) 7-8 Μποφόρ και ριπαίους 9-10 Μποφόρ....Τα αποτελέσματα την Κυριακή το πρωί (που από το βράδυ του Σαββάτου έκοψαν και μπουνατσάρισε) δυστυχώς...γνωστά πλέον!
4ον Εκτιμώ όπως, η Ολιγωρία και η Αδράνεια των υπευθύνων Φορέων και Αρχών, ήταν η ΚΥΡΙΑ ΑΙΤΙΑ της ΑΠΩΛΕΙΑΣ του "Άγιος Πέτρος", καθώς επίσης και το πιθανόν πλιάτσικο που αναφέρεστε στο ανωτέρω άρθρο σας.
5ον. Καλώ δια του βήματός σας, την ντόπια Δημοτική Αρχή, τον λαλίστατο πρόεδρο Ελληνορωσικής Φιλίας της Κεφαλονιάς, τον Πλοίαρχο του "Αγιος Πέτρος" και την Λιμενική Αρχή να ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ και να ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ όλα τα στοιχεία της ΥΠΟΘΕΣΗΣ (ενέργειες των ή μη και γιατί) που ντρόπιασαν Διεθνώς την Κεφαλονιά και τους Κεφαλονίτε
ς!     http://www.sppantelios.blogspot.gr/