Τρίτη 28 Ιουλίου 2015

Ο Νικολάτος τα ρίχνει χοντρά και..Κεφαλονίτικα στον Τσίπρα!



..τι μας λένε οι Financial Times σήμερα;




...μας λένε ότι δεν υπάρχει κανόνας της ΕΕ και της Ευρωζώνης που να απαγορεύει χρεωκοπία εντός ΕΕ!! ...δεν υπάρχει τέτοιος κανόνας!! ..υπάρχει μόνο το Άρθρο 125 της Ευρωπαϊκής Συνθήκης για την Λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσηςπου λέει ότι οι χώρες δεν θα πρέπει να αναλαμβάνουν το χρέος άλλων χωρών!!

...τ' ακούσατε πουλιά μου;
...κι αναρωτιέμαι ρε Αλέξη, εγώ ο βλαξ πριν πάω να κάμω τον πονηρόνε σε κάνα πελάτη, παίρνω το RtFM του μηχανήματος και κάμω νια ρεβισιόνε περ βενίρε πως σκατά θα κάμω τη στραβωμάρα μου.
...εσύ βωρέ αφέντη μου, ολάκερος πριμομινίστρος επήες αδιάβαστος;
...δεν ήξερες εσύ πως εφκείνη εφτού η τσιχλόφουσκα που μηρυκάζει η αφεντιά του ο Σόιμπλες είναι νια μπαρούφα γκρόσα; ...δε σου είπε κανένας ότι δεν υπάρχει λετζιστατσιόνε παρί είναι δική του γάμπαλα και μας τη μοστράρει ο φιδοφάος για κώδικα ντι ονόρε του Ευρωπαίωνε, μη χέσω;
...ντούνκουε βωρέ να βαρέσεις το χέρι σου μπαστελάμενο απά στο σκρίνιο, να 'ρτουνε τ' απίκουπα τα κοντεζίνια και τα μπουρίκια;
...να του πεις, "έλα δω βωρέ αγλήμανε, που διάολε παρ' το χίστο τση νόνας σου κι εκειό που σε πέταγε κανάγια, φέρε μου βωρέ δελέγκου, να γουδέρω τη λετζιστατσιόνε και να στιμάρω ατός μου αν βεραμέντε τρομπάρουμε συλύντριχοι εδεπάθενες η όσκε"
..."μελιδιάσου βωρέ βόι, και φέρε απίκο τη λετζιστατσιόνε, μπριχού σου φερμάρω κανιά μπούφλα στο κατακλείδι και δεις τα άστρα σύμπαντα και το Ναζωραίο φαροφύλακα στο Γερογόμπο"
...που διαόλε παρ' τα κούκαλα του Γουισκάρδου, Αλέξη αφέντη μου, σ' έχει σπάσει το μινάρισμα κάνε κι εκουβέντιαζες με τ' αρκίδια σου.
...έχε βωρέ τα μέντε σου τούτηνε δω τη βολά, να είσαι διαβασμένος κι έχε ωρέ και τίποτσι αβοκάτους να σου δίνουνε κανιά ορμήνια, τόμου δεν υπάρχει προικοσύφωνο και πάει αμόντε το συνοικέσιο!
*Read the Fucking Manual
#...μη ταρδίρεις να μου γράψεις βωρέ! ...κι εγώ γραμμένονε σ' έχω.

Αναδημοσιευση απο : http://www.ionianpress.gr/