Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013


More Sharing Servic|Share on printShare on emailShare on twitterShare on facebook

Κύριοι, με ποιον είστε και ποιον υπηρετείτε;

Όταν το κράτος δεν επιτρέπει την προφυλάκιση για χρέη, εσύ αστυνομικέ, γιατί προβαίνεις σε σύλληψη σε ώρα που τα δικαστήρια είναι κλειστά και ο συλληφθείς διανυκτερεύει στο τμήμα; (Και δεν θα πω τίποτα για όλα τα άλλα, που κάνεις, προσπαθώντας να δείξεις ότι είσαι βασιλικότερος του βασιλέως).
Όταν το κράτος έχει νόμους περιορισμένων δικαιωμάτων για πολίτες, εσύ τραπεζοϋπάλληλε, γιατί στηρίζεις την τράπεζα, όταν παρανομεί, ενώ γνωρίζεις το νόμο και το άδικο του τραπεζίτη;
Εσύ δικαστή, εσύ εφοριακέ, εσύ υπάλληλε της ΔΕΗ, εσύ υπάλληλε και εργολάβε εφαρμογής των νόμων της Κατοχής ή της είσπραξης προκατασκευασμένων οφειλών, εσύ.... , γιατί δεν βρίσκεις μια κάποια δικαιολογία κάπου στο σύνταγμα, στην διαμορφωμένη πραγματικότητα, στα παραθυράκια των νόμων, στην ηθική ή το χρέος προς αυτό που είναι ο άνθρωπος και η πατρίδα, για να μην προβείς σε εφαρμογή νόμων που είτε δημιουργήθηκαν σε κατάσταση Κατοχής, είτε χρησιμοποιούνται από την Κατοχική κυβέρνηση;
Όλοι εσείς, που η θέση σας και οι πράξεις σας γίνονται "στο όνομα του ελληνικού λαού", γιατί δεν βάζετε τα σωματεία σας να πάρουν θέση, όταν θεωρείτε ότι η ατομική πρωτοβουλία ισοδυναμεί με απόλυση;
Εσείς συνδικαλιστές, που βρίσκεστε και με ποιον είστε;

Ένας συνταξιούχος χτύπησε υπάλληλο της ΔΕΗ, όταν του έκοψαν το ρεύμα.
Μια ομάδα ανθρώπων εισέβαλε σε εισπραχτική εταιρεία.
Κάποιος εισέβαλε με το αυτοκίνητο του σε υπουργείο.
Φαρμακοποιός σήκωσε όπλο σε εφοριακούς.
Ένας άλλος έκαψε το σπίτι του.
Κάποιοι έκαψαν το σπίτι του Σημίτη, κάποιοι έριξαν μολότοφ και κάποιοι έχουν καθαρίσει και γυαλίσει τα όπλα τους. Και δεν θα χρησιμοποιηθούν μόνο για αυτοκτονία.
Λίγο πριν η Κατοχή στρέψει τον έναν εναντίον του άλλου:
Με ποιον είστε; Με το 1,5 εκ ανέργων, τα 3 εκ. ανασφάλιστων και τα 3 εκ. οφειλετών ή με το στρατό κατοχής; Ή μήπως είστε μέρος του στρατού κατοχής;
Κάποιοι από μας, από αυτούς που θεωρείτε "άλλους" και ξένους προς το ατομικό σας συμφέρον, νιώσαμε αλληλέγγυοι, έμπραχτα ή συναισθηματικά, κάθε φορά που βρεθήκατε στην κατάσταση του πληττόμενου από την κατάσταση Κατοχής.
Κάποιοι που έχουν χάσει τα πάντα, δεν έχουν να χάσουν τίποτε άλλο.
------------------------------
Παραθέτουμε επιστολή, σχετική με όλα τα πιο πάνω, χαρακτηριστική συμπεριφοράς τραπεζών και ανθρώπων: 
ΑΙΤΗΣΗ-ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
EΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ  & ΙΘΑΚΗΣ                                                  
      ΠΡΟΣ την ανώνυμη τραπεζική εταιρία         
  ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΕ                                                                                                                                              
Κύριοι,
δεχτήκαμε καταγγελία   από το μέλος της Ενώσεώς μας κ. Γ. Σπ...., συνταξιούχο του ΙΚΑ  κατοίκου  Ληξουρίου  Κεφαλληνίας.
   Ιστορικό
 Ο κ. Γ. Σπ... προσήλθε στο κατάστημά σας [Ληξουρίου  Κεφαλληνίας]την Παρασκευή 29/11/2013 στις 9:30 το πρωί για να εισπράξει την σύνταξή του από τον συνταξιοδοτικό λογαριασμό του με αριθμό 097/... ,τον οποίο  διατηρεί στην τράπεζά σας, όπως άλλωστε έκανε επί σειρά ετών. Με τρόμο διεπίστωσε ότι του κατασχέσατε παρανόμως όλο το ποσό[διότι είναι κάτω των 1.000 ευρώ ]και φτάσατε δε στο σημείο να του κατασχέσετε και τα 4,00 ευρώ που είχαν παραμείνει στον λογαριασμό του από τον προηγούμενο μήνα. Επικοινώνησα τηλεφωνικά με την διευθύντρια του καταστήματος κ.Σ. , η οποία μου είπε ότι τα χρήματα κατατέθηκαν το πρωί της Πέμπτης 28/11/2013 και επειδή ο κ.Γ. ,όπως μου είπε ,δεν πρόλαβε να τα πάρει δεσμεύτηκαν από την τράπεζα το μεσημέρι της ίδιας ημέρας. Επίσης μου είπε ότι πράγματι ο συγκεκριμένος λογαριασμός ταμιευτηρίου προυπήρχε [ως συνταξιοδοτικός λογαριασμός ],και τον ίδιο λογαριασμό αποφάσισε η τράπεζα να χρησιμοποιήσει   δια την εξυπηρέτηση του δανείου του. Φυσικά δεν εξήγησαν  στον κ.Γ. , ο οποίος είναι σχεδόν αναλφάβητος, τους κινδύνους που εμπεριέχει μία τέτοια συμφωνία, και καλή τη πίστη συμφώνησε.
Κατόπιν τούτου ο κ. Γ. Σπ...  εξουσιοδότησε, για προστασία και αποτελεσματική διεκδίκηση των δικαιωμάτων του έναντι αδικοπραξιών από πιστωτικά ιδρύματατο ,ΙΝΚΑ ΕΝΩΣΗ  ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ κ’ ΙΘΑΚΗΣ’ καθώς και τα πρωτοβάθμια όργανα πού ανήκουν σ αυτήν, η οποία σύμφωνα με την εθνική νομοθεσία, έχει ορισθεί ως έχουσα έννομο συμφέρον για την προστασία των καταναλωτών, τη δυνατότητα να προσφύγει, σύμφωνα με το εθνικό δίκαιο, ενώπιον των αρμοδίων δικαστηρίων ή διοικητικών οργάνων.

Κύριοι, παρότι γνωρίζω πολύ καλά ότι για  εσάς, όλοι εμείς είμαστε ένας αριθμός φορολογικού μητρώου στον υπολογιστή σας, επιτρέψτε μου να σας δώσω μία εικόνα του συγκεκριμένου συνταξιούχου δανειολήπτη σας.
Ο κ.Γ.  έχει τέσσερα παιδιά, οκτώ εγγόνια και τρία δισέγγονα. Η μία του κόρη και ο σύζυγός της  υπέστησαν σοβαρό τροχαίο ατύχημα με αποτέλεσμα εκείνη  να  χάσει το δεξιό πόδι της από τον μηρό,  χρησιμοποιεί  τεχνητό  μέλος ,ο δε σύζυγός της μετά από πολλαπλά τραύματα να είναι ανίκανος προς εργασία. Ο γιός του, του οποίου  η σύζυγος πάσχει από Σκλήρυνση κατά πλάκας, είναι πλέον των δύο ετών άνεργος. Τα υπόλοιπα δε παιδιά και εγγόνια του είναι σε τραγική οικονομική κατάσταση. Προσπαθώντας να βοηθήσει την οικογένειά του ,απευθύνθηκε  στην τράπεζά σας, όπου του εγκρίνατε καταναλωτικό δάνειο ύψους 10.000,00ευρώ. Επί σειρά ετών ο κ. Γ., κάθε μήνα περνάει από τον ταμεία του καταστήματός σας και εισπράττει την μηνιαία σύνταξή του. Έως πρόσφατα προτού πληγεί και αυτός από την οικονομική κρίση, παίρνοντας  την σύνταξη έδινε τα χρήματα που αναλογούσανε στην δόση του δανείου του στον ταμεία της τράπεζας. Συνειδητοποιώντας πλέον ότι δεν μπορεί να ανταποκριθεί στην υποχρέωσή του αυτή, απευθύνθηκε στο ΙΝΚΑ και εντάχθηκε στον Ν. 3869/10. Καταβάλει  κάθε μήνα το 10% της τελευταίας ενήμερης δόσης, όπως ο νόμος ορίζει και άμεσα ο δικηγόρος  μας θα καταθέσει την Αίτηση στο Ειρηνοδικείο.
Επειδή ζούμε σε ένα κράτος όπου όλοι είναι ίσοι απέναντι στο νόµο και έχουν δικαίωµα σε ίση προστασία του νόµου χωρίς καµιά απολύτως διάκριση.

ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΟ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΜΙΚΡΟΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ  ΤΟ Ν. 4161/2013   
 Δυνάμει της διάταξης του αρ. 20 του ν. 4161/2013 θεσπίζεται το ακατάσχετο των καταθέσεων σε πιστωτικά ιδρύματα μέχρι του ποσού των χιλίων πεντακοσίων (1.500) ευρώ και των δύο χιλιάδων (2.000) ευρώ σε περίπτωση κοινού λογαριασμού. Όσον αφορά ειδικότερα τις καταθέσεις που αφορούν σε μισθούς ή συντάξεις ή ασφαλιστικές παροχές, αυτές προσδιορίζονται υποχρεωτικά ως τέτοιες και κατά το υπερβάλλον του ποσού των1500,00 ή 2.000,00 ευρώ αντίστοιχα, ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 982 του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας (π.δ. 503/1985, Α` 182), ήτοι παραμένουν ακατάσχετες στο σύνολό τους « εκτός αν η απαίτηση για την οποία επιβάλλεται η κατάσχεση είναι απαίτηση για διατροφή που στηρίζεται στο νόμο ή σε διάταξη τελευταίας βούλησης ή για συνεισφορά στις ανάγκες της οικογένειας, οπότε επιτρέπεται να γίνει κατάσχεση ως το μισό, αφού ληφθούν υπόψη τα ποσά που εισπράττει ο υπόχρεος, το μέγεθος των υποχρεώσεων που δημιουργεί που του δημιουργεί ο γάμος για την αντιμετώπιση των οικογενειακών αναγκών και ο αριθμός των δικαιούχων». Επί των ως άνω ακατάσχετων καταθέσεων σε πιστωτικά ιδρύματα τυγχάνει εφαρμογής η διάταξη  του αρ. 464 ΑΚ, σύμφωνα με την οποία « απαιτήσεις ακατάσχετες είναι ανεκχώρητες». Η ως άνω διάταξη αποτελεί αναγκαστικό δίκαιο, οπότε δεν επιτρέπεται αντίθετη συμφωνία των μερών .Σε περίπτωση δε, που γίνει εκχώρηση κατά παράβαση της ανωτέρω διάταξης, αυτή είναι απολύτως άκυρη κατ’ αρ. 174 ΑΚ. Την ακυρότητα αυτή μπορεί να επικαλεστεί οποιοσδήποτε έχει έννομο συμφέρον, ενώ η τυχόν παρασχεθείσα συναίνεση εκ μέρους του οφειλέτη είναι άνευ εννόμων αποτελεσμάτων, σε περίπτωση δικαστικής αμφισβητήσεως, η ακυρότητά της εξετάζεται και αυτεπαγγέλτως από το δικαστήριο. Ρητή εξαίρεση από το ως άνω θεσπιζόμενο ακατάσχετο προβλέπει ο νόμος υπέρ του Δημοσίου, για το οποίο εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 31 ΚΕΔΕ(όπως τροποποιήθηκε και ισχύει σήμερα δυνάμει του αρ. 4 του ν. 3714/2008 και του αρ. 17 του ν. 3756/2009). Ειδικότερα εν προκειμένω επιτρέπεται η κατάσχεση τραπεζικών καταθέσεων οποιουδήποτε ποσού εκτός αν πρόκειται για μισθούς, συντάξεις και ασφαλιστικά βοηθήματα που καταβάλλονται περιοδικά, εφόσον το ποσό αυτό μηνιαίως δεν υπερβαίνει τα 1.000,00 ευρώ, ενώ σε περίπτωση που το υπερβαίνει, μπορεί να επιβληθεί κατάσχεση επί του ενός τετάρτου (1/4) αυτών, το εναπομένον όμως ποσό δεν μπορεί να είναι μικρότερο των χιλίων (1.000,00) ευρώ.                       
Ως προς την  διευθύντρια του καταστήματος κ.Σ.  , η οποία υποστήριξε στον Αξιωματικό υπηρεσίας του Αστυνομικού Τμήματος  Παλλικής ,ο οποίος την κάλεσε για συστάσεις, κατόπιν Εισαγγελικής Εντολής, ότι νόμιμα η τράπεζα δέσμευσε τα χρήματα ,διότι ο κ. Γ. δεν δήλωσε τον συγκεκριμένο λογαριασμό ταμιευτηρίου ως συνταξιοδοτικό, της απαντώ ότι εάν έκανε τον κόπο να διαβάσει προσεκτικά τον νόμο θα καταλάβαινε τα εξής:  
  •           [Στην περίπτωση που η δανειακή σύμβαση που ο δανειολήπτης έχει υπογράψει με το πιστωτικό ίδρυμα περιέχει όρο σύμφωνα με τον οποίο παραχωρεί το δικαίωμα το τελευταίο να προβαίνει σε απευθείας ανάληψη των μηνιαίων δόσεων από το λογαριασμό μισθοδοσίας, σύμφωνα με το άρθρο 464 του Αστικού Κώδικα απαιτήσεις ακατάσχετες είναι ανεκχώρητες, δεν είναι δυνατό να συμφωνηθεί αυτόματη παρακράτηση της δόσης του δανείου από τη μισθοδοσία ή τη σύνταξη ή παρακράτηση αμέσως μόλις καταβληθεί. Αντίστοιχη συμφωνία είναι δυνατή μόνο όταν η παρακράτηση της δόσης του δανείου συμφωνείται να γίνεται μετά την επόμενη ημέρα της καταβολής του μισθού ή της σύνταξης και όχι «στην πηγή», δηλαδή προτού καταβληθεί, ή αμέσως μόλις καταβληθεί στο λογαριασμό. Κάθε αντίθετη συμφωνία προσκρούει στην ως άνω διάταξη του Αστικού Κώδικα. Είναι εύληπτο ότι ο μισθός ή η σύνταξη, εντός των ως άνω χρονικών προσδιορισμών και προϋποθέσεων για τους λόγους που προεκτέθηκαν είναι ακατάσχετα για οφειλές προς τις Τράπεζες, με δεδομένη το κέλευσμα της κάλυψης των αναγκών διαβίωσης, που ερείδεται, μεταξύ άλλων, και στο άρθρο 2 του Συντάγματος αναφορικά με την προστασία της ανθρώπινης αξίας.]

Όπως προανέφερα : Επικοινώνησα τηλεφωνικά με την διευθύντρια του καταστήματος κ.Σολωμού η οποία μου είπε ότι τα χρήματα κατατέθηκαν το πρωί της Πέμπτης 28/11/2013 και επειδή ο κ.Γ. δεν πρόλαβε να τα πάρει δεσμεύτηκαν από την τράπεζα το μεσημέρι της ίδιας ημέρας.
 Ως εκ τούτου, ζητώ ΑΜΕΣΩΣ να επιστρέψετε στον λογαριασμό του κ. Γ.  το ποσό της σύνταξής του ακέραιο ,  όπως υποχρεούστε.                       
 Με ρητή επιφύλαξη για κάθε νόμιμο δικαίωμά μας.
                                                             Αργοστόλι   07/12/2013
                                            Διά το Δ.Σ της  ΕΝΩΣΗΣ        
                                                 
                                                Η Πρόεδρος Περσ. Μαρκαντωνάτου
                  -----------------
   Η Απάντηση σε όλα αυτά είναι : Οργάνωση Πολιτών για Απελευθέρωση και Δημοκρατία.
Και δεν πρέπει να λείπει κανείς.    Εσύ με ποιους θα είσαι;                                                                       

(Εικόνα: Δον ΨΥΧΩΤΗΣ)    

Αναδημοσιευση απο :                http://www.ithacanet.gr                      

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013



Μανταμίτσα... Ταύτα λαβείν, μωρή 
νοσούσα. (Πάρ'τα μωρή άρρωστη)






Κατά την ομιλία της γενικής διευθύντριας του ΔΝΤ στην Ευρωπαϊκή Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή, στην οποία μετέχουν εκπρόσωποι των εργοδοτών, των εργαζομένων και των κοινωνικών φορέων, η Κριστίν Λαγκάρντ ειρωνεύτηκε Έλληνα εργαζόμενο που ήθελε να τις απευθύνει ερωτήσεις. Η απάντηση που έλαβε ο κύριος Γιώργος Ντάσης, ως εκπρόσωπος των εργαζομένων, αλλά και όλοι οι Έλληνες εργαζόμενοι από την Λαγκαρντ ήταν: “Μιλάω μόνο αρχαία ελληνικά και δεν θα συννεοηθούμε”!






Χιουμοράκι γαλλικό με ύφος Αντουανέτας απέναντι στην αγωνία επιβίωσης. Η ευγενική ψυχή του Έλληνα εκπροσώπου δεν του επίτρεψε να της απαντήσει στα ανάλογα γαλλικά πράγμα που δεν θα κάνουμε ούτε εμείς ως ευγενικοί, με ευρωπαϊκό καθωσπρεπισμό, γαλουχημένοι στην ευρωπαϊκή κουλτούρα τιμώντας πάντοτε τα δυτικοευρωπαϊκά ιδεώδη που μάς εμφύσησαν οι νταντάδες μας μπουκώνοντας μας στο πρωινό με κρουασάν, γκρέιπ φρουτ, πατέ πάπιας, κρεμ μπρουλέ πριν τα κατ' οίκον μαθήματα γαλλικών και πιάνου.






Θα απαντήσουμε στην μαντάμ Κριστίν εις την αρχαίαν ελληνικήν εφόσον την μιλά άπταιστα.






Λάβε ταύτα, Κριστινάκι, και ποίησέ τα επί του πλαισίου:...








Ω γυνή γραία, χαλκιδίτις ούσα ου μόνον, αλλά και δρομάς μύζουρις πιθηκαλώπηξ, βδέεις ως ανασεισίφαλλος λαλήσασα την γλώτταν ημών.






Μανιόκηπος γαρ, λαλείς άνευ αντιπάλου ένεκα της από ετών ασκήσεως πολιτικής εις την ημετέραν χώραν από ρωποπερπερήθρες, οι οποίοι από καιρό να ανακράξουν έπρεπε εις όλα τα λέχρια όντα λάικ γιού: Ταύτα λαβείν, μωρή νοσούσα.






Συ χαράν θα απολάμβανες λαμβάνουσα τους διδύμους ημών, αλλά, ωωωω απόψυγμα, η εσχάρα σου περιτρυγυρισμένη από το μυρρίνιον, βρώμας εστία κατέστη.






Ο άροτος δι' εσέ είναι ανάμνησις αιώνων δι΄αυτό και κατάντησες ως αβροβόστρυχος αναζητών κύωνα ντούρο. Βουβονιάς από θέσην ισχύος αναπολούσα πόσθωνες και τροφαντούς διδύμους. Δι΄ου ο λόγος, γιού εισί δια τον πόσθωνα, και αφουγκραζόμενοι τους λόγουν υμών, δεν ποιείς έτερον ουδέν παρά το ίνα πέρδεις επί των διδύμων ημών.






Μοίρα σκληρά οι αιώνες που βαραίνουν την φύσην της γυναικός, ειδικά η Νέμεσις της δικής σου τιμωρίας με την συνεχή αναπόλησιν των εποχών όταν περιβασώ ούσα δεν άφηνες παλούκιον δια παλούκιον όρθιο.






Τώρα που η δελφύς σου καντάντησε ως μαραμένον σύκον και τα γογγύλια κατήλθον εις στην πατούσα, χαιρέτα μας το πλατύφυλο, έγινες σποδηριλαύρα.






Εν κατακλείδι, συ τε οι εντόπιοι ρωποπερπερήθρες υπάγεται γ@μηθ€ίν@ι και μη μας τους κύκλους (κυριολεκτικώς) τάρατε.-






Του Γιάννη Λαζάρου



Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013


O Στέφανος Τζουμάκας κάνει ρόμπες τους μεταλλαγμένους μνημονιακούς νεοφιλελεύθερους κομπάρσους... της "κεντροαριστεράς των 58"...

Μετά τη Χρυσή Αυγή και τη Νέα Δημοκρατία ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΕΟ ΚΟΜΜΑ, ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΑΣ, που θα αυτό-βαπτίζεται κεντροαριστερά.
Σήμερα 9 Δεκέμβρη του 2014, συνέρχεται στην Αθήνα ο κόσμος της νέας Κεντροδεξιάς. Οι παράγοντες του συστήματος της διαπλοκής και των μεταλλαγμένων πολιτικών του νεοφιλελευθερισμού και των μνημονίων τρέφουν αυταπάτες και λογαριάζουν χωρίς τη θέληση του προοδευτικού κόσμου. Θεωρούν δε ορισμένοι εξ αυτών ότι ένα νέο πλυντήριο θα τους διασώσει. Η παρασιτική ολιγαρχία τρίβει τα χέρια της, οι καναλάρχες επίσης. Το ίδιο και η στρατευμένη δημοσιογραφία καθώς επίσης και οι ελάχιστες, ευτυχώς, διατεταγμένες εταιρίες δημοσκοπήσεων. Όλοι οι προαναφερθέντες χορηγοί με το αζημίωτο, έχουν ήδη τεθεί στην υπηρεσία των μ α ν δ α ρ ί ν ω ν του σ υ σ τ ή μ α τ ο ς.
Τους έφερε αερόστατο στο κέντρο των Αθηνών και ευρέθησαν προ μεγάλης εκπλήξεως!
Ομολόγησαν πρόσφατα ότι βρέθηκαν ενώπιον μιας κατεστραμμένης χώρας. Ως διδάσκαλοι ορισμένοι δεν γνωρίζουν τίποτε για τα αίτια. Ως πολιτικοί που εφάρμοσαν πολιτικές υπέρ των συμφερόντων του χρηματοπιστωτικού συστήματος, εμφανίζονται λες και ήταν σε... άλλη χώρα, όταν ορισμένοι εξ αυτών ψήφιζαν και εφάρμοζαν, άλλοι δε προέτρεπαν για πιο γρήγορα και άλλοι υποστήριζαν το μονόδρομο και εμφανιζόταν ως αυτόκλητοι σωτήρες της χώρας την οποία διέλυσαν με τις επιλογές τους .
Σε κοινή πορεία με τους αετονύχηδες του χρηματιστηρίου, με παράγοντες και τα δίκτυα τοπικών και περιφερειακών βαστάζων μιας εκτεθειμένης νομενκλατούρας.
Και με τα απομεινάρια του μνημονιακού και μεταλλαγμένου ΠΑΣΟΚ.
Για τους απολογητές δεν έχει και τόση σημασία, κυρίως αφορούν σε οπαδούς και μωροφιλόδοξους.
Και όσον αφορά στο καημό ορισμένων φίλων του πρώην ΚΚΕ εσωτερικού , της πρώην ΕΑΡ, και του πρώην Συνασπισμού του 1989 , που προσέρχονται έστω και στα ερείπια, ουδείς ψόγος. Η κουλτούρα της διαρκούς ήττας είναι ένα παλιό σαράκι ..Δεν ξέρουν μόνο τη θεωρία του Γκράμσι για το πολιτικό μεταμορφισμό .Την έχουν κάνει βίωμα και τρόπο ζωής για πολλές δεκαετίες. Δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία αυταπάτη ότι ,αυτή τη φορά, έφτασαν στη σωστή πλευρά!
Για το μετέωρο βήμα των νεόκοπων της νεωτερικότητας και της απόπειρας να προωθηθεί από ορισμένους τιποτόφρονες η κοινωνία των ευκαιριατζήδων- άρπαξε και συ μια ευκαιρία- ως δήθεν εκσυγχρονισμός , εκρίθη και αποδοκιμάστηκε από όλους πλην των αμοραλιστών .
Είναι γνωστό ότι η συνενοχή είναι ένα από τα πιο αρνητικά συναισθήματα
Για τους ΣΥΝΕΝΟΧΟΥΣ του πρώην ΠΑΣΟΚ ,παρότι ξέρουν ότι δεν τους ξεπλένει ούτε ο ΝΙΑΓΑΡΑΣ, είναι κατανοητά τόσο το αδιέξοδο όσο και η απόπειρα να παρουσιαστούν ως άλλοι από αυτοί που είναι .Όσο και αν επιχειρούν να μεταμορφώνονται .
Χωρίς αρχές , καιροσκόποι και με αναλγησία οδήγησαν σε διάλυση την ελληνική οικονομία και την ελληνική κοινωνία. Είναι μαζί με τους έχοντες και κατέχοντες. Το δείγμα γραφής και το πραγματικό όνομά τους είναι ευανάγνωστο : ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ , ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ , ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΑΣ και ΕΤΑΙΡΟΙ σε επιλογές για λογαριασμό των μειοψηφιών συγκεκριμένων συμφερόντων ..
Για τη χρηστή διοίκηση ,για την οικονομική και κοινωνική ανάκαμψη, οι πολίτες θα ανταποδώσουν τα δέοντα , με πολιτικούς όρους, για τη νέα ύβρι που επιχειρούν .
Οι δημοκρατικοί και προοδευτικοί πολίτες, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, και ιδιαίτερα η νεολαία ,βρίσκουν ολοένα και περισσότερο τη δύναμη τους μετά από αυτό το εθνικό , κοινωνικό και οικονομικό στραπάτσο που υπέστησαν και ανασυντάσσονται. Με άμεση προτεραιότητα , να ξαναπάρουν τη ζωή στα χέρια τους , να αναζητήσουν εργασία μέσα και έξω από τη χώρα , για να ζήσουν και να λειτουργήσουν ως άνθρωποι και ως πολίτες. Χωρίς μεταλλαγμένους , μανδαρίνους , μεσολαβητές και εγγυητές
Για να φτιάξουν οι ίδιοι, στη συνέχεια ,το μέλλον τους και τις ελπίδες τους.

Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013


5 χρόνια από τη δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου

Το χρονικό της δολοφονίας, οι διαδηλώσεις και οι ταραχές, ο ρόλος των ΜΜΕ, το βιογραφικό του Αλέξανδρου και το ντοκιμαντέρ του Στέλιου Κούλογλου σε ένα αφιέρωμα για μια δολοφονία που άλλαξε την Ελλάδα.

Στις 6 Δεκεμβρίου του 2008, ο δεκαπεντάχρονοςΑλέξανδρος Γρηγορόπουλος έπεσε νεκρός από τις σφαίρες του ειδικού φρουρού Επαμεινώνδα Κορκονέα. Ο αστυνομικός, όπως αποδείχτηκε...
στο ακροατήριο, σήκωσε το όπλο του και πυροβόλησε σε ευθεία μια παρέα παιδιών στα Εξάρχεια, πετυχαίνοντας τον Αλέξανδρο στο στήθος.

Η δολοφονία του Αλέξανδρου επιχειρήθηκε αρχικά να παρουσιαστεί διαφορετικά από την αστυνομία. Οι πρώτες πληροφορίες έκαναν λόγο για συμπλοκή μεταξύ αστυνομίας και περίπου 30 αναρχικών. Ο Κορκονέας και ο συνάδελφός του Βασίλης Σαραλιώτης αρχικά ισχυρίστηκαν ότι βρέθηκαν αμυνόμενοι και ότι ο Κορκονέας πυροβόλησε δύο φορές στον αέρα και μία στον έδαφος, αλλά η σφαίρα εξοστρακίστηκε και χτύπησε τον Γρηγορόπουλο. Από την ιατροδικαστική εξέταση φάνηκε καθαρά ότι η βολή ήταν ευθεία και πέτυχε τον Αλέξανδρο κατευθείαν στην καρδιά, προκαλώντας ακαριαία τον θάνατό του. Παρά τις αρχικές προσπάθειες να υποβαθμιστεί το θέμα, τα κοινωνικά δίκτυα κάλυψαν το κενό που άφησαν τα καθιερωμένα ΜΜΕ, μεταδίδοντας αναλυτικές πληροφορίες και ντοκουμέντα από το περιστατικό.

Η δολοφονία του έφηβου Αλέξανδρου διαδόθηκε σαν αστραπή σε ολόκληρη την χώρα, πυροδοτώντας ένα κύμα διαδηλώσεων από το ίδιο βράδυ. Την επόμενη μέρα ξεκίνησαν οι καταλήψεις σε γυμνάσια και λύκεια, αρχικά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και αργότερα σχεδόν σε όλη την χώρα. Κλειστές έμειναν την 7η Δεκεμβρίου και πολλές πανεπιστημιακές σχολές, αφού στα περισσότερα ΑΕΙ και ΤΕΙ αποφασίστηκαν καταλήψεις.

Από την πλευρά της κυβέρνησης, ο τότε υπουργός Εσωτερικών Προκόπης Παυλόπουλος υπέβαλε την παραίτησή του για λόγους ευθιξίας, η οποία όμως δεν έγινε δεκτή από τον τότε πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή. Ο υπουργός Παιδείας Ευριπίδης Στυλιανίδης κήρυξε την 7η Δεκεμβρίου ημέρα πένθους.

Διαδηλώσεις και ταραχές

Η είδηση της δολοφονίας του Γρηγορόπουλου δημιούργησε ένα πρωτοφανές κίνημα διαμαρτυρίας, που εκφράστηκε σε όλη τη χώρα με διαδηλώσεις μαθητών ακόμα και στα πιο απομακρυσμένα χωριά της Ελλάδας. Στους δρόμους την επόμενη ημέρα κατέβηκαν επίσης οι δάσκαλοι και οι καθηγητές, που κήρυξαν 24ωρες απεργίες.

Την 7η Δεκεμβρίου οι αντιδράσεις ήταν κυρίως μαθητικές και φοιτητικές. Από το βράδυ της 6ης Δεκεμβρίου πολλά αστυνομικά τμήματα δέχτηκαν επιθέσεις με πέτρες και ξύλα, αλλά ο κύριος όγκος των διαδηλώσεων επιδόθηκε σε συμβολικές κινήσεις διαμαρτυρίας, με μαθητές να ξαπλώνουν γυμνοί σαν πτώματα στα σκαλοπάτια της ΓΑΔΑ, προσφορά λουλουδιών στους αστυνομικούς κ.λπ.

Εκτός της Ελλάδας, διαδηλώσεις κατά της αστυνομικής καταστολής οργανώθηκαν επίσης στη Λευκωσία, την Πάφο, στο Λονδίνο στο Βερολίνο, στη Μπολόνια, στη Βενετία, στη Νέα Υόρκη, σε πόλεις της Αυστραλίας και στην Κωνσταντινούπολη.

Από το βράδυ της 7ης Δεκεμβρίου, το πλήθος των αγανακτισμένων άρχισε να συμπληρώνεται από ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας. Το πρωί της 8ης Δεκεμβρίου τα κόμματα της Αριστεράς, αριστερές οργανώσεις και φοιτητικοί σύλλογοι κάλεσαν τον κόσμο σε προπύλαια και στην Ομόνοια. Η πορεία πέρασε από το κάτω μέρος της πλατείας Συντάγματος και ολοκληρώθηκε στον Εθνικό Κήπο.

Μετά το πέρασμα της πορείας ξεκίνησαν γενικευμένες συγκρούσεις και καταστροφές σε καταστήματα, τράπεζες και ξενοδοχεία, οι οποίες επεκτάθηκαν το βράδυ σε πολλές περιοχές του κέντρου αλλά και στην Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις της περιφέρειας. Η γενίκευση των ταραχών δημιούργησε φήμες για επιβολή του άρθρου 48 του Συντάγματος για κήρυξη της χώρας σε κατάσταση εθνικής ανάγκης, την οποία διέψευσε το βράδυ ο κυβερνητικός εκπρόσωπος μετά από έκτακτη κυβερνητική επιτροπή. Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας παρέμεινε στο φρουρούμενο προεδρικό μέγαρο για λόγους ασφαλείας μετά τα αλλεπάλληλα χτυπήματα της ιδιωτικής του κατοικίας στην Αθήνα.

Η Τρίτη 9 Δεκεμβρίου ήταν ημέρα της κηδείας του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, η οποία πραγματοποιήθηκε στο κοιμητήριο Παλαιού Φαλήρου, όπου παρευρέθηκαν χιλιάδες κόσμου. Μετά την κηδεία σημειώθηκαν επεισόδια πετροπόλεμου στην ευρύτερη περιοχή, κατά τα οποία τα ΜΑΤ έκαναν χρήση δακρυγόνων. Αστυνομικοί της Ομάδας Ζ πυροβόλησαν πολλές φορές στον αέρα. Οι συγκρούσεις και τα επεισόδια συνεχίστηκαν το ίδιο βράδυ σε πολλές πόλεις εκτός της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, στην Πάτρα, τη Λάρισα, την Κοζάνη, τη Μυτιλήνη, καθώς και στην Κρήτη.

Μέσα στο γενικότερο χάος και δημοσιογράφοι έπεσαν θύματα βίας από κουκουλοφόρους διαδηλωτές, αλλά και από αστυνομικούς. Αντιδράσεις προκάλεσαν φωτογραφίες και βίντεο που δημοσιεύθηκαν με αστυνομικούς να προτάσσουν τα όπλα τους και ακόμη και να τα χρησιμοποιούν ρίχνοντας βολές στον αέρα, ενέργειες που είχαν ως αποτέλεσμα τον σχηματισμό δικογραφίας έναντι τουλάχιστον δύο αστυνομικών.

Ερωτηματικά διατυπώθηκαν για την ταυτότητα των κουκουλοφόρων που παρεισφρέουν στις διαδηλώσεις και προκαλούν φθορές, μετά από φωτογραφικό ντοκουμέντο που διακινήθηκε στο Διαδίκτυο. Σε ρεπορτάζ της εφημερίδας Τα Νέα στις 11/10/2008, δημοσιοποιήθηκαν φωτογραφίες που απεικονίζουν κουκουλοφόρους και άντρες με πολιτικά που κρατούν σιδηρολοστούς και άλλα επικίνδυνα αντικείμενα εντός του αστυνομικού κλοιού στο κέντρο της Αθήνας. Το ρεπορτάζ βασίστηκε και στη μαρτυρία του Θεοδώρου Μαργαρίτη, μέλους της πολιτικής γραμματείας του Συνασπισμού, σύμφωνα με την οποία κατά τη συγκέντρωση της ΓΣΕΕ παρατήρησε ομάδα 5 ανθρώπων με κουκούλες και πέτρες στα χέρια, οι οποίοι όταν τους ζητήθηκαν ταυτότητες ετράπησαν σε φυγή.

Το αρχηγείο της αστυνομίας διέψευσε την παρουσία κουκουλοφόρων αστυνομικών στις διαδηλώσεις, καθώς κάτι τέτοιο το απαγορεύει ο κανονισμός. Αναγνώρισε την παρουσία ανδρών με πολιτικά με στόχο τη διενέργεια συλλήψεων και διέταξε έρευνα για τους κουκουλοφόρους. Ντοκουμέντα ήρθαν να προστεθούν στις δηλώσεις του δημάρχου Πατρών για παρείσφρηση ακροδεξιών στοιχείων. Αποδοκιμασίες πολιτών δέχτηκαν δυνάμεις των ΜΑΤ στην Πλατεία Κοραή στην Αθήνα, όταν στην προσπάθειά τους να εμποδίσουν τους αστυνομικούς να επιτεθούν και να συλλάβουν νεαρούς μαθητές δέχθηκαν χημικά, ενώ συνελήφθη και δημοσιογράφος του ραδιοσταθμού «Στο Κόκκινο».

Ο Ρόλος των τηλεοπτικών καναλιών

Τις πρώτες ώρες μετά τη δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, οι τηλεοπτικοί σταθμοί εγκλωβίστηκαν στο σύστημά τους για την άντληση και αξιοποίηση πληροφοριών και μετέδωσαν ρεπορτάζ με πολλές ανακρίβειες. Δείτε εδώ το πρώτο έκτακτο δελτίο που βγήκε στην τηλεόραση.
Στην ιστορία όμως θα μείνει το ρεπορτάζ που μετέδωσε το MEGA στο βραδινό δελτίο ειδήσεων, στο οποίο αλλοιώθηκε ερασιτεχνικό βίντεο από τη στιγμή της δολοφονίας προκειμένου να φανεί ότι πριν από τους πυροβολισμούς των αστυνομικών επικρατούσε ένταση και σπάσιμο βιτρινών. Το MEGA, τρία χρόνια μετά την προβολή του συγκεκριμένου βίντεο, παραδέχτηκε ότι ήταν αλλοιωμένο και συγκεκριμένα ότι προστέθηκαν ήχοι πριν τους πυροβολισμούς, και ζήτησε συγνώμη. Κανένας από τους διευθυντές του καναλιού δεν παραιτήθηκε ή απολύθηκε, παρά μόνο ο video editor του συγκεκριμένου ρεπορτάζ. Δείτε παρακάτω το σχετικό video.
Τα τηλεοπτικά κανάλια επικεντρώθηκαν κυρίως στους βανδαλισμούς που προκλήθηκαν κατά τις ταραχώδεις ημέρες μετά τη δολοφονία του Γρηγορόπουλου. Τα δελτία δεν έπαιξαν τα video που κυκλοφόρησαν στα social media, που έδειχναν περίεργες σχέσεις κουκουλοφόρων με αστυνομικές δυνάμεις. Τελικά, ένα απ' αυτά τα ντοκουμέντα έπαιξε στην σατυρική εκπομπή του Λάκη Λαζόπουλου.
Κι ένα άλλο στη σατυρική εκπομπή Ελληνοφρένεια.
Η κορυφαία στιγμή της τηλεοπτικής ιστορίας ήταν αναμφισβήτητα η μετάδοση του φλεγόμενου χριστουγεννιάτικου δέντρου στο Σύνταγμα από όλα τα κανάλια σε Ελλάδα και Ευρώπη.

Ποιος ήταν ο Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος
Γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Παλαιό Ψυχικό. Οι γονείς του είναι σχετικά ευκατάστατοι - η μητέρα του έχει κοσμηματοπωλείο στην Βουκουρεστίου, ο πατέρας του είναι διευθυντής υποκαταστήματος τράπεζας. Του άρεσε το μπάσκετ και το ποδόσφαιρο, άκουγε χιπ-χοπ και ροκ μουσική. Φορούσε πολύ συχνά μια ζακέτα με μπλε και μαύρες ρίγες, και είχε πάντα μαζί του κι ένα λαστιχάκι για τα μαλλιά, που όμως δεν ήταν και πάρα πολύ μακριά. Ήταν παιδί με καλή συμπεριφορά. Ποτέ δεν ήθελε βία και επεισόδια. Δεν ήταν αντιεξουσιαστής, λένε οι φίλοι του και οι γονείς του, ήταν ένα παιδί ανήσυχο και προσγειωμένο. Η μητέρα του μίλησε για ένα πολύτιμο διαμάντι, για τον «Αλέξη» της που κανένα κόσμημα δεν μπορεί να χαρίσει τόση λαμπρότητα όσο εκείνος. Ζούσε σε διαμέρισμα στον πρώτο όροφο μιας πολυκατοικίας στο Ψυχικό μαζί με τη μητέρα του, τη γιαγιά του και την αδερφή του. Φοιτούσε στου Μωραΐτη από την πρώτη δημοτικού μέχρι και ένα χρόνο πριν το θάνατό του. Έπειτα, με απόφαση των γονιών του, τα αδέρφια Γρηγορόπουλου φοιτούν στην Ώθηση, ένα σχολείο στη Σταμάτα. Σύμφωνα με όσα λένε φίλοι του, είχε δυο κολλητούς από το προηγούμενο σχολείο του. Έβγαινε στα καφέ του Φάρου του Ψυχικού και στο κέντρο.

Ο φίλος του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, Νίκος Ρωμανός, που ήταν μαζί του το βράδυ της δολοφονίας, μόλις αντίκρισε τον Κορκονέα κατέρρευσε και δεν μπόρεσε να καταθέσει ως μάρτυρας στην υπόθεση. Το Φεβρουάριο του 2013 συνελήφθη για συμμετοχή στη ληστεία στο Βελβεντό Κοζάνης της «Επαναστατικής Οργάνωσης Πυρήνες της Φωτιάς», αν και ο ίδιος δηλώνει ότι δεν υπήρξε μέλος τους και ότι διατηρεί διαφωνίες σε θέσεις τους. Ο Νίκος Ρωμανός δηλώνει αναρχικός και αντεξουσιαστής και δεν αναγνωρίζει την νομική διαδικασία βάσει της οποίας διώκεται.

Ισόβια χωρίς ελαφρυντικά στον Κορκονέα
Η ισόβια κάθειρξη χωρίς κανένα ελαφρυντικό που επιβλήθηκε στον Επαμεινώνδα Κορκονέα αποκτά μεγαλύτερο ειδικό βάρος, καθώς το δικαστήριο αναβάθμισε την κατηγορία και τελικά τον καταδίκασε για ανθρωποκτονία από πρόθεση με άμεσο και όχι ενδεχόμενο δόλο. Ο δεύτερος ειδικός φρουρός Βασίλης Σαραλιώτης καταδικάστηκε σε δεκαετή κάθειρξη (σ.σ.: η μικρότερη προβλεπόμενη ποινή), επίσης χωρίς ελαφρυντικά.

Παρακολουθήστε το Ρεπορτάζ Χωρίς Σύνορα του Στέλιου Κούλογλου για τον Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο
Με πληροφορίες από ΑΠΕ, Wikipedia, Left.gr, TVXS
Από ThePressProjecthttp://www.sppantelios.blogspot.gr/

Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013



Σκυψιματίες και χανουμάκια!!!

Ξ
εχνάει η καημένη η ψυχή, γιαυτό μένει άφθαρτη, αθάνατη! Ξεχνάει και δίνει ευκαιρίες, παλεύει να ζήσει όπως της πρέπει αλλά υπάρχουν Σαμαράδες, Βενιζέλοι, Βρούτσηδες, Γεωργιάδηδες και λοιπά κακοποιά στοιχεία που την περιμένουν στη γωνία!

Τι να σου κάνει και αυτή, θα βγει που θα βγει ας το κάνει με τον δικό της τρόπο.
Να τους δυσκολέψει λίγο, να τους βάλει εμπόδια, καμιά τρικλοποδιά. Τώρα θα μου πείτε είναι πολλοί και με πολλά πρόσωπα! Ε, ένας...

τη φορά να γκρεμοτσακίζεται, να ξεσκεπάζεται, να μπαίνει στην άκρη, γιατί η ψυχή όταν φτάσει στα άκρα δεν αστειεύεται!!

Με αυτό το σκεπτικό ξύπνησα σήμερα-δεν λέω όνειρο γιατί ίσως μείνει απραγματοποίητο και δεν θέλω-μέρες που είναι, κάνουμε σκέψεις, όχι όνειρα.
Αυτή μου η αισιοδοξία, παρά τις μαύρες ειδήσεις που μας κατακλύζουν, προέκυψε από τις σταράτες κουβέντες μιας γυναίκας στον Βρούτση.

Ίσιος λόγος, βγαλμένος από την ψυχή, αποστροφή και κατηγορώ με επιχειρήματα και η αξιοπρεπής άρνηση της να ακούσει τις προκάτ απαντήσεις του μεταρρυθμιστή σωτήρα, μου χάρισαν στιγμές αγαλλίασης και αισιοδοξίας.

Ξύπνησα πιστεύοντας ότι στα πρωινάδικα θα κυριαρχούσε η είδηση της παραίτησης για λόγους ευθιξίας του σωτηράκη, ότι το διαδίκτυο θα πανηγύριζε γιατί υπάρχει έστω ΕΝΑΣ άνδρας στην κυβέρνηση.

Τίποτα συνέλληνες, χάθηκαν οι άνδρες, μαζί με την ανάπτυξη, την ανάκαμψη, την συνείδηση, το φιλότιμο, τη Δημοκρατία και το Σύνταγμα.
Παράπλευρες απώλειες για την  διατήρησης της καρέκλας και του αξιοσέβαστου μισθού, της εξουσίας και του συνεχώς αυξανόμενου τραπεζικού τους λογαριασμού.

Μια χούφτα οσφυοκάμπτες, χανουμάκια της τρόικας και του ΔΝΤ, σκύβουν όσο μπορούν περισσότερο για να διευκολύνουν τους επιβήτορες- την δόξαν πολλοί μίσησαν το χρήμα και την εξουσία ουδείς- ορίζουν τις ζωές μας.

Είναι  νίκη να κοιτάς τους υποτελείς των τροικανών στα μάτια και να τους αποκαλείς ηθικούς αυτουργούς των εγκλημάτων που συντελούνται στη Ελλάδα.
Είναι  νίκη να τους αποκαλείς άνανδρους φονιάδες,  και να μην βλέπεις ούτε μια σύσπαση οργής στο πρόσωπο τους,  ένα σκύψιμο του κεφαλιού, έτσι για την κάμερα, μια προσπάθεια να αρθρώσουν ανθρώπινο λόγο!
Είναι τεράστια η ικανοποίηση της σιωπηρής αποδοχής της ενοχής και ανανδρίας τους.
Η παραίτηση που δεν ήρθε ποτέ θα ήταν μεγάλη νίκη, αλλά θέλει ψυχή και αυτοί στην εξουσία δεν την έχουν

Επειδή η ψυχή του Έλληνα είναι πεισματάρα και επειδή ως λαός είμαστε εφτάψυχοι, βάλε τώρα δέκα εκατομμύρια επί 7, νομίζω έχουμε πλεονέκτημα στον αγώνα, ενάντια στους άνανδρους δολοφόνους σωτηράκηδες που χαραμίζουν την Ελλάδα και τους Έλληνες.

Τώρα θα μου πείτε χρονιάρες ημέρες να παραιτηθεί ο άνδρας και να βρεθεί χωρίς  τροικανούς μποναμάδες μετά από τόσο σκύψιμο; Ε ναι δεν λέει, άντρας δεν είναι αλλά σίγουρα δεν είναι και μ@λ@κας!!


Aναδημοσιευση απο : Γρεκιhttp://www.sppantelios.blogspot.gr/

More Sharing Servic|Share on printShare on emailShare on twitterShare on facebook

Χωρίς Δικαιοσύνη – Χωρίς Πατρίδα – Χωρίς Θεό


Φυσικά, αυτό το «χωρίς» δεν ισχύει στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων. Κάθε άνθρωπος έχει την αίσθηση ενός κάποιου Δικαίου, έχει ένα δικό του νόημα για το τι είναι η Πατρίδα και μια δική του πίστη σε ένα Θεό (ακόμα και εκείνοι που είναι ή δηλώνουν άδικοι, απάτριδες και άθεοι).
Οι επί της γης «εκπρόσωποι», όμως, αυτών των απροσδιόριστων ή προσδιορισμένων εννοιών και νοημάτων είναι οι μεγάλοι απόντες.
Πίσω από τους εφήμερους πανηγυρισμούς ύπαρξης Δικαιοσύνης, Πατρίδας και Θεού, όταν μεμονωμένες πράξεις ανθρώπων προσφέρουν δείγματα παρουσίας αυτών,υπάρχει το τίποτα.
Οφειλέτης είναι κάθε άνθρωπος, ο οποίος διδάχτηκε να έχει χρέος προς κάτι, είτε αυτό είναι η Πίστη, η Πατρίδα ή το Δίκαιο. «Οφειλέτες» είναι, πια, και εκείνοι που διώκονται και τιμωρούνται, γιατί το «χρέος» τους, μετρημένο σε χρήμα, έγινε, από την «Πατρίδα», ποινικό και αστικό αδίκημα.

Οι επίσημοι φορείς αυτών των Μεγάλων εννοιών είναι κάποιοι άνθρωποι.
Για τη δικαιοσύνη, είναι ο αστυνομικός, ο δικαστικός επιμελητής, ο δικηγόρος και ο δικαστής.
Ο δικαστικός επιμελητής βγάζει λεφτά επιδίδοντας διαφόρων ειδών «κοινοποιήσεις».
Ο αστυνομικός παίρνει τηλέφωνο και καλεί τον 75χρονο  «για υπόθεση του». Στο διευκρινιστικό ερώτημα για ποια «υπόθεση» πρόκειται είναι καθησυχαστικός. Ο 75χρονος πάει μια Παρασκευή μεσημέρι στο αστυνομικό τμήμα και …συλλαμβάνεται για «χρέη». Στην παράκληση «να έρθω τη Δευτέρα;» η απάντηση είναι αρνητική. Ο 75χρονος, με ιστορικό καρδιοπάθειας, ανεβάζει πίεση και μεταφέρεται, με χειροπέδες, στο νοσοκομείο, σε ατομικό θάλαμο και φρουρείται από αστυνομικό εντός του θαλάμου. Στην παράκληση «να λασκάρουν λίγο οι χειροπέδες» λαμβάνει την απάντηση «για να βγαίνει το χέρι από μέσα; όχι». Ο επικίνδυνος εγκληματίας αποφυλακίζεται, αφού ορίστηκε ταχτική δικάσιμος. Τα χέρια του μελάνιασαν από τις χειροπέδες.
Η δικαστής ενός κάποιου πρωτοδικείου απορρίπτει τις ανακοπές των δανειοληπτών, με ρυθμούς που δείχνουν ότι δεν μπαίνει στον κόπο να τις μελετήσει.
Η τράπεζα κατάσχεσε το σύνολο της σύνταξης έναντι ληξιπρόθεσμων οφειλών, που υποτίθεται ότι προστατεύεται, όταν είναι κάτω από 1.500 ευρώ.  Ο αρμόδιος εισαγγελέας στον οποίο προσέφυγε η ομάδα των "οφειλετών" , έπρεπε να δεχτεί παρέμβαση πρώην εισαγγελέα (που παραδέρνει μαζί μας), για να δώσει, τελικά, εντολή με συστάσεις για επιστροφή της σύνταξης. Και ως ότου ευοδωθούν όλα, ο συνταξιούχος δεν θα έχει ούτε για φαγητό. Ο συνταξιούχος με τα χρήματα της σύνταξης συντηρεί δύο άτομα της οικογένειας του με αναπηρία και έναν άνεργο γιο. Για να κάνει ασφαλιστικά μέτρα κατά της τράπεζας, διότι αυτή υπεξαίρεσε τη σύνταξη, έπρεπε να καταβάλει παράβολα αξίας 160 ευρώ. Κι ελπίζει ότι με τις συστάσεις που θα κάμει η αστυνομία, η τράπεζα θα επιστρέψει το ποσό. Κάποτε και αν...
Οι περισσότεροι «οφειλέτες» δεν έχουν χρήματα για μια αξιοπρεπή υπεράσπιση ενώπιον της δικαιοσύνης. Και αυτοί που έχουν να διαθέσουν χρήματα για δικηγόρο, σε αυτούς τους δύσκολους και προκατειλημμένους καιρούς, η υπεράσπιση τους αφήνεται στις όποιες νομικές ικανότητες του δικηγόρου.
Το κράτος που εκπροσωπεί την «Πατρίδα» γνωρίζει ότι οι «οφειλέτες» δεν έχουν χρήματα. Στο «νόμο Κατσέλη» είχε συμπεριληφθεί ρύθμιση για επιδότηση δικηγόρου δανειοληπτών. Μόνο 9 δικηγορικοί σύλλογοι αποδέχτηκαν τη ρύθμιση. Σήμερα, η αναστολή πληρωμών όσο διαρκεί η διαδικασία υπαγωγής στο νόμο, με απόφαση της Τράπεζας της «Ελλάδος», καταργήθηκε. Η ιδιωτική αυτή τράπεζα νομοθετεί, εκπροσωπώντας την «Πατρίδα».
Επειδή και τώρα η «Πατρίδα» που εκπροσωπείται από το κράτος, γνωρίζει ότι κάποιοι δεν έχουν να πληρώσουν για μια αξιοπρεπή ή στοιχειώδη υπεράσπιση ενώπιον της δικαιοσύνης, έχει εισάγει και άλλη ρύθμιση. Μέσα από πρόγραμμα του ΕΣΠΑ, ένας πολίτης μπορεί να επιδοτηθεί για αμοιβή δικηγόρου. Μόνο που πρέπει ο ίδιος να είναι «κάτω των 35 ετών» και ο δικηγόρος «κάτω των 30»! Τα χρήματα του προγράμματος, ο δικηγορικός σύλλογος του μικρού μας τόπου θα τα επιστρέψει, ως αζήτητα.
Τα μηνύματα από τους τόπους των οργανωμένων «οφειλετών» είναι πολλαπλά και ταυτόσημα: Βαδίζουμε ενάντια σε νόμους που άλλοι έφτιαξαν, με μηδενικό ή πενιχρό αριθμό νομικών, δικηγόρων και δικαστών, στο πλευρό μας.
Οι οργανωμένες ομάδες οφειλετών βρίσκονται σε κατάσταση έλλειψης επαρκούς αριθμού νομικών. Οι δικηγορικοί σύλλογοι δεν αντιμετωπίζουν πολιτικά την ανθρωπιστική κρίση, στα όρια της γενοκτονίας, αναμένοντας πελάτες στα δικηγορικά τους γραφεία. Κάποιες οργανωμένες ομάδες από τόπους με μεγάλο πληθυσμό αναγκάστηκαν να αναζητήσουν δικηγόρους σε απομακρυσμένες περιοχές.  
Κι εμείς, οι ασήμαντοι, περιφέρουμε, ανά την Ελλάδα, μια «εντολή ανάθεσης», χωρίς, ως τώρα, αποδέκτη:
Καλούνται νομικοί, οικονομολόγοι και όσοι άλλοι μπορούν να βοηθήσουν στη νομική τεκμηρίωση ότι οι Έλληνες πολίτες, που έχασαν τις δουλειές τους, απώλεσαν μέρος ή όλο το μισθό τους, τη σύνταξη και το εισόδημα τους ή μετατράπηκαν σε οφειλέτες, είναι θύματα οργανωμένου σχεδίου εγκληματικής οργάνωσης.
Τι κι αν δεν έχουμε δικαιοσύνη, δικαστές ή κράτος; Αυτή είναι η επιθυμία μας. Η «εντολή» μας. Η παράκληση μας. Ακούει κανείς;
Το κράτος πια είναι οι εκπρόσωποι των δανειστών, που κατά τις εντολές τους, νομοθετεί και «κυβερνά» η «κυβέρνηση» και κάνουν «αντιπολίτευση» τα κόμματα και οι λοιπές «αντιστασιακές» ομάδες. Όλοι αυτοί είναι η «Πατρίδα». Εκτελούν ένα προσχεδιασμένο έργο εξόντωσης πατρίδας και ανθρώπων.
Πέρα από όλα τα άλλα, η αρμοδιότητα τους μπαίνει και στον χώρο του αγώνα για επιβίωση. Απαγορεύουν τη διακίνηση ελληνικών προϊόντων, χωρίς μεσάζοντες. Εισβάλλουν σε κοινωνικό ιατρείο ...για ναρκωτικά. Απαγορεύουν τη διανομή τροφής, σε "μη πιστοποιημένους" φορείς. Εισβάλουν σε αστικό λαχανόκηπο, ανάμεσα σε παιδιά και γέροντες. Οι προσπάθειες  για επιβίωση είναι έγκλημα.
Και ο άνεργος φορολογείται.
(Το κοριτσάκι της φωτογραφίας πρέπει να ελέγξει την περίπτωση της, γιατί αν το κουκλόσπιτο έχει φως, μπορεί να υπάγεται στις φορολογητέες φωτιζόμενες επιφάνειες).
Οι επίσημοι εκπρόσωποι της Εκκλησίας του Θεού βλέπουν τα τρέχοντα, σιωπούν και βρίσκονται «αλλού». Την ώρα που οι πιστοί προσφέρουν τον οβολό τους για τους αναξιοπαθούντες συμπολίτες, πρότειναν και το κράτος αποδέχτηκε, εκδίδοντας απόφαση, με την οποία απαγορεύεται ο έλεγχος στα οικονομικά της Εκκλησίας, δίχως την άδεια του υπουργού (της τρόικας).
Οι «εκπρόσωποι» εκείνου του Ιησού, που, στην επί γης ζωή του, μόνο μία φορά άσκησε βία και «ποιήσας φραγγέλιον εκ σχοινίων πάντας εξέβαλεν εκ του ιερού… και των κολυβιστών εξέχεε το κέρμα και τας τραπέζας ανέστρεψε…», είναι οι μεγαλομέτοχοι της Τράπεζας της «Ελλάδος»  και κωφεύουν.  
Ας το διαψεύσουν και ας αποκαλύψουν τους συμμετόχους των στην ΤτΕ. Αυτούς που βρίσκονται στο «μυστικό μετοχολόγιο» της και που δεν αποκαλύπτουν οι «εκπρόσωποι» της Πατρίδας.
(Η Εκκλησία της Ελλάδος έγινε μεγαλομέτοχος της Εθνικής Τράπεζας, ως κληρονόμος, εκ διαθήκης, των Ζωσιμάδων, του Γεωργίου Σταύρου και πιθανά και άλλων χριστιανών. Έκτοτε έχει μέλος στη διοίκηση της Εθνικής Τράπεζας, που, σήμερα, ιδρύει εταιρείες επενδύσεων περιουσίας(Εθνική Πανγαία), τις οποίες μεταπωλεί, …χορηγώντας δάνεια στους αγοραστές! Πρόκειται για τις εταιρείες που αγοράζουν και θα αγοράσουν την ιδιωτική και δημόσια περιουσία, που κατάσχει και εκποιεί το κράτος, λόγω «χρέους». Όταν ιδρύθηκε η Τράπεζα της «Ελλάδος», προνομιακό δικαίωμα αγοράς των μετοχών της είχαν οι μέτοχοι της Εθνικής Τράπεζας. Η Εκκλησία δεν έκαμε χρήση του «προνομίου»; Από την ίδρυση της το κράτος δεν επιτρεπόταν να διαθέτει άνω του 35% των μετοχών).  
Τραπεζίτες έγιναν οι «εκπρόσωποι» του Ποιήσαντος φραγγέλιον εκ σχοινίων, με το οποίο, τους εμπόρους εξέβαλεν εκ του ιερού και των κολυβιστών εξέχεε το κέρμα και τας τραπέζας ανέστρεψε…
Οδεύουμε, ως πρόβατα επί σφαγήν.
Χωρίς Δικαιοσύνη, χωρίς Πατρίδα, χωρίς Θεό. Ή, έστω, χωρίς τους «εκπροσώπους» όλων αυτών επί της γης.

Αν δεν υιοθετήσει τις επιθυμίες των «οφειλετών» κάποιο πολιτικό μόρφωμα, από τα «Σωτηρία» υποσχόμενα, αναζητούνται άνθρωποι, οι οποίοι συντεταγμένοι  σε Απελευθερωτική και Δημοκρατική Οργάνωση Πολιτών, θα επιβάλλουν το δίκιο και θα συντάξουν τους νόμους, όπως οι πολλοί θα επιθυμούν. Ζητούνται και αναζητούνται εκείνοι που θα  ανασυντάξουν τη ζωή και την Πατρίδα και θα ορίσουν τις σχέσεις των ανθρώπων, με μέτρο τις Μεγάλες Ουσίες της Ανθρωπότητας, τις Μεγάλες Ουσίες των Ελλήνων
Ως άλλοι Διογένηδες, με ή χωρίς φανάρι, αναζητούμε ανθρώπους. Για το Δίκαιο των πολλών, για την Πατρίδα όλων και για την Πίστη του καθένα.
Αν δεν γίνουμε πολλοί και ισχυροί, τίποτα από αυτά δεν θα ζήσει στον κόσμο της τραπεζοκρατίας όλων των πατρίδων και όλων των θρησκειών. Κι εμείς θα ζήσουμε μια γυμνή ζωή στα στρατόπεδα που θα χτιστούν για τους άστεγους, υλοποιώντας την παρότρυνση των «ευαίσθητων» της Τρόικας, που «απαιτούν» στέγαση εκείνων που θα απολέσουν σπίτια και περιουσίες.
------------------------------
Ζωή είναι το άθροισμα των επιλογών μας. (Αλμπέρ Καμύ)
=================
οι εικόνες(που δεν είναι φωτογραφίες) είναι του Δον ΨΥΧΩΤΗΣ:
οι συντροφοι σας κρατουν σημαίες.. οι δικοι μου, φτερα!..


Αναδημοσιευση απο : ithacanet.gr

Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Οι εορτές των τριών: Η Αγία Βαρβάρα στο Αργοστόλι

Η Αγία Βαρβάρα στο Αργοστόλι
Η Αγία Βαρβάρα στο Αργοστόλι
Οι εορτές των τριών: Η Αγία Βαρβάρα στο Αργοστόλι
«Αγιά Βαρβάρα γέννησε κι ο Σάββας απεκρίθη
κι Άη Νικόλας έτρεξε να πάει να το βαπτίσει»
Παροιμία
Αυτή την παροιμία λέει ο λαός μας για τις καιρικές συνθήκες που συμβαίνουν κατά την περίοδο των εορτών των τριών Αγίων, που οι εορτές τους είναι συνεχόμενες μέσα στο Ορθόδοξο εορταστικό Αγιολόγιο. Πρώτα της Αγίας Βαρβάρας, 4 Δεκεμβρίου, έπειτα του Αγίου Σάββα στις 5 του μηνός και ακολουθεί του Αγίου Νικολάου στις 6, αυτού του τελευταίου μήνα του έτους.
Ο λαός θέλει από παλιά αυτές τις γιορτάσιμες μέρες των τριών Αγίων να επικρατεί κακοκαιρία και μάλιστα ισχυρή. Γι’ αυτό λέει τη φράση «έχουμε Νικολοβάρβαρα».
Σίγουρο είναι ότι η τοποθέτηση των εορτών αυτών των Αγίων δεν έγινε τυχαία, αφού θα πρέπει «να εξυπηρετήσουν και να εξυπηρετηθούν», σύμφωνα με τις ιδιότητές τους. Ας αφήσουμε τη θεωρητική λαογραφία και τα πολλά ιστορικά και ας χαρούμε το σχολιασμό της εορτής της Αγίας Βαρβάρας.
Η Αγία Βαρβάρα στο Αργοστόλι
Εκεί που πάνε να σμίξουν οι ορεινοί όγκοι της περιοχής των Προκοπάτων και του βουνού της Αρχαίας Κράνης, από τα πανάρχαια χρόνια το νερό άνοιξε και δημιούργησε πέρασμα. Το πέρασμα από παλιά το γεφύρωνε πέτρινη ψηλή καμάρα, ένα γιοφύρι, που πληγωμένο αντέχει ακόμη στο χρόνο. Το βοηθά η σιδερένια γέφυρα που έχουν τοποθετήσει από πάνω του μετά το σεισμό του 1953.
Η Αγία Βαρβάρα στο ΑργοστόλιΣτη στενή χαράδρα, κάτω από τη γέφυρα υπάρχει το εκκλησάκι της Αγίας Βαρβάρας. Αν το δεις από ψηλά σε μαγεύει και σου ξυπνά άλλες ψυχικές ανατάσεις που κρύβονται μέσα σου. Η εκκλησία είναι τοποθετημένη πάνω στο ρέμα της χαράδρας και ακουμπά στη μια μεριά του βράχου εκεί που υπάρχει το σπήλαιο. Είναι δε κατασκευασμένη με απλό τρόπο. Έχουν υπερυψώσει το δάπεδο του ναού για να περνάει το ποτάμι από κάτω και να μην πλημμυρίζει μέσα η εκκλησία.
Την οροφή, η οποία ακουμπά στα βράχια του σπηλαίου, την κρατούν αρκετές κολόνες. Ο κύριος ναός έχει δυο επίπεδα, που το πιο πάνω φαίνεται σαν πλατύς γυναικωνίτης…
Η μέρα της γιορτής της φέτος ήταν γκριζαρισμένη από σύννεφα, που κουβαλούσαν το νέρινο φορτίο τους. Κατηφόρισα τα κλιμακωτά πλατύσκαλα που ήταν κορνιζαρισμένα με άσπρο σιρίτι από ασβέστη.
Πέρασα τη γέφυρα και αντίκρισα την εκκλησία φωταγωγημένη. Μπήκα, και για το λίγο χρόνο που έμεινα, συμμετείχα με την καρδιά μου στο πανηγύρι της Αγίας. Η φωτογραφική μου μηχανή ήταν σε δράση και αποτύπωνε ότι πιο όμορφο έβλεπα.
Ο κόσμος μέσα στο ναό ήταν αρκετός. Συνέχεια έρχονταν πιστοί με λαμπάδες και αρτοκλασίες στα χέρια. Αυτές οι εικόνες ήταν υπέροχες, του να βλέπεις τον απλό λαό να εκφράζεται όπως αισθάνεται, όπως νιώθει την πίστη του, το θρησκευτικό του συναίσθημα.
Οι ψαλτάδες ήταν από το Αργοστόλι, ο Αγαθάγγελος Γεωργακάτος, ο Γεράσιμος Γαλιατσάτος (ο Μποέτας), ο Κωνσταντάκης Διονύσιος και άλλοι. Οι ιερείς Νικόλαος Παπαναστασάτος, Σωτήρης Αντωνάτος και ο πανοσιολογιότατος Σπύρος Πετεινάτος, έψαλλαν μέσα σε ατμόσφαιρα κατανυκτική.
Ο κόσμος όλο και μυρμήγκιαζε στο εκκλησάκι της Αγίας Βαρβάρας και εγώ τραβούσα φωτογραφίες. Κάποιος με φώναξε κοντά του για να φωτογραφήσω το Ιερό, που είναι μέρος του σπηλαίου –βράχου και που χωρίζεται από την εκκλησία με μπέτινο τέμπλο.
Η Αγία Βαρβάρα στο Αργοστόλι
Οι φωταψίες από τα καντήλια, η φλόγα των κεριών και το μουντό φως της ημέρας που λιγοστό έμπαινε, μαζί με τα πρασινοκαφετιά κρεμαστά νεροσταλάγματα του βράχου, σου έδιναν την εντύπωση πως είναι σκηνικό από μελόδραμα ή καλύτερα πως ζεις τυλιγμένος μέσα σε ανάλαφρες γάζες.
Η Αγία Βαρβάρα στο ΑργοστόλιΚοντά στο Ιερό πίσω από το Ψαλτήρι ανοίγεται λίγο ένα κούφωμα του σπηλαίου. Εκεί είναι τοποθετημένη μια εικόνα της Αγίας Βαρβάρας και του Αγίου Νικολάου, καθώς και ένας ξύλινος μαύρος σταυρός.
Η ατμόσφαιρα ήταν άκρως κατανυκτική. Η επιτρόπισσα Βαλεντή Χρυσή περιποιούταν τα κεριά, τους άρτους, τις μεγάλες λαμπάδες και έβλεπες, πως, με την καρδιά της, για τούτο το πανηγύρι έκανε ότι μπορούσε.
Ο χρόνος έτρεχε και έπρεπε να συνεχίσω την πορεία μου. Στο ανέβασμά μου για τη γέφυρα συνάντησα πολλούς ανθρώπους με τα κάνιστρα γιομάτα με τις αρτοκλασίες τους, στολισμένες με λουλούδια και ιδίως βιολέτες, και να κρατούν τις λαμπάδες στο χέρι, και κατηφόριζαν στην Αγία Βαρβάρα.
Πόσα μου έρχονταν στο νου. Θαύμαζα τις εκφράσεις της πίστης του λαού, κοιτούσα και φωτογράφιζα όλες αυτές τις όμορφες μοναδικές λαογραφικές εικόνες, που πιστεύω πως όλο και χάνονται.
Βιάστηκα να φωτογραφήσω το μοναστήρι από ψηλά, λόγω που τα σύννεφα δε μπορούσαν να κρατήσουν το βάρος του νερού και άρχισε να ρέει ουρανός.
Αγία Βαρβάρα μου είδα το νυφικό στεφάνι σου, τη χάρη σου προσκύνησα, μα και το νερό σου να είναι ευλογία που τόσο ανάγκη το έχουμε!
Αυτά ψιθύρισα και αμολάρισα για τον προορισμό μου.
Και του χρόνου να είμαστε καλά.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Κείμενα – Παρουσίαση: Γεράσιμος Σωτ. Γαλανός
Πηγή άρθρου: kefalonitis.com