Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Γερουλανος - Αλιβιζατος. Δυο γνησιοι ψευτες πολιτικοι. Δυστυχως Κεφαλλονιτες !!!







 Χθες (Δευτέρα) ανακαλύψαμε στα Αθηναϊκά μια ανακοίνωση του Υπουργείου Τουρισμού που αφορά την Γέφυρα και την κατάρρευσή της.  Αυτή η ανακοίνωση δεν έχει σταλεί  στα μέσα ενημέρωσης της Κεφαλονιάς μέχρι αυτή την στιγμή.
Γιατί;
 Πρόκειται μια πρωτοφανή δήλωση που φαίνεται να εκφράζει το δίδυμο της συγκυβέρνησης  Παύλο και Πέτρο σε μια αγαστή συνεργασία, λες και είναι από το ίδιο κόμμα!( Διαβάστε την εδω : http://kefaloniapress.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=25599&Itemid=38 )
 Με αυτή τη δήλωση η πολιτική ηγεσία του  Υπουργείου ( διάβαζε Παύλος Γερουλάνος και Πέτρος Αλιβιζάτος) ,  προσπαθεί να αποσείσει από πάνω της τις τεράστιες ευθύνες που έχει για την κατάρρευση της γέφυρας Δεβοσέτου.

Αντί λοιπόν ο Παύλος (Γερουλάνος) και ο Πέτρος (Αλιβιζάτος) ως Κεφαλλονίτες να σιωπήσουν, προκαλούν το κοινό αίσθημα και τον κάθε Κεφαλλονίτη που έχει συγκλονιστεί από το γεγονός.

Γράφουν ο Παύλος και ο Πέτρος :

«Η σημερινή εξέλιξη, είναι αποτέλεσμα ολιγωρίας και καθυστερήσεων, οι οποίες σε καμία περίπτωση δεν αφορούν στο Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού».

Καλά ρε λεβέντες αν δεν ευθύνεται το Υπουργείο Πολιτισμού για τις ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ  ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ  ΚΑΙ ΤΗΝ  ΟΛΙΓΩΡΙΑ που έφεραν την κατάρρευση της γέφυρας ποιος ευθύνεται, ..ο καφετζής ο  Αριστοφάνης ο junior και ο παππούς του;;;;;;

Ποιος ευθύνεται που «Το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, από τη δεκαετία του 2000 έχει καταβάλει κάθε προσπάθεια για την απόλυτη ωρίμανση των μελετών για την αποκατάσταση και ενίσχυση της γέφυρας Αργοστολίου De Bosset» όπως
ΕΣΕΙΣ  ομολογείται αμέσως μετά στη δήλωσή σας;;;;;;;;

Έντεκα ολόκληρα χρόνια ποιος «ωρίμαζε μελέτες», την ίδια ώρα που η γέφυρα κατάρρεε ;


Και συνεχίζει η υπουργική
δήλωση σε πλήρη σύγχυση για τα πραγματικά γεγονότα:

«από το 2005 προειδοποίησε το ΥΠΠΟΤ για τις σημαντικές επιπτώσεις και κινδύνους, εάν δεν απαγορεύονταν απόλυτα η κυκλοφορία κάθε είδους οχήματος και τροχοφόρου. Τοπικοί φορείς και παράγοντες, δεν συμμορφώθηκαν με την οδηγία του ΥΠΠΟ».

Μας δουλεύετε ασφαλώς!!!!!  Δεν μπορεί να μιλάτε σοβαρά !!!!!

Από πότε τα μνημεία και οι αρχαιότητες έχουν περάσει στην ευθύνη «τοπικών φορέων και παραγόντων»;;;;;;;;;;

Αλλά κι έτσι να είναι ,  τι έπραξε το Υπουργείο Πολιτισμού όταν «οι τοπικοί φορείς και παράγοντες δεν
συμμορφώθηκαν με την οδηγία του ΥΠΠΟΤ»;;;

Και όλα αυτά ξέχωρα από το γεγονός ότι αν δεν κάνουμε λάθος η κυκλοφορία των οχημάτων απαγορεύτηκε στη γέφυρα από το καλοκαίρι... του 2005 !!!!

Και καλά οι υπάλληλοι που συνέταξαν  τη δήλωση δεν το ξέρουν, οι Κεφαλονίτες Παύλος και Πέτρος δεν το γνωρίζουν; Και καλά, εντάξει,  ο Παύλος δεν είδε, δεν ήξερε  αφού στα δύο χρόνια που είναι Υπουργός  Πολιτισμού και έχοντας έλθει στην Κεφαλλονιά πολλές φορές επισήμως και ανεπισήμως, ΠΟΤΕ δεν μπήκε στον κόπο να πάει ΟΥΤΕ  ΜΙΑ  ΦΟΡΑ να δει με τα
μάτια του την κατάσταση της Γέφυρας!!!!!!!!!!!!!    Ούτε μία φορά!!

Και συνεχίζει η δήλωση :

«τις 21/5/2010 το έργο αποκατάστασης της γέφυρας εντάχθηκε στο Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ιωνίων Νήσων του ΕΣΠΑ 2007-2013, και η αρμόδια υπηρεσία του ΥΠΠΟΤ προχώρησε αμέσως στις εκ του νόμου προβλεπόμενες διαδικασίες για την ανάδειξη αναδόχου του έργου».

Πρώτα απ' όλλα η ανακοίνωση του Υπουργείου "ξεχνάει" ότι πριν από το ΕΣΠΑ το έργο είχε ενταχθεί (το 2007) στο Γ΄ ΚΠΣ, δημοπρατήθηκε δύο φορές ανεπιτυχώς , χωρίς να το πάρει εργολάβος . Γιατί όμως  βγήκε από το Γ’ ΚΠΣ.

Δεν είναι τεράστιες οι ευθύνες του ΥΠΠΟΤ;;

Από το 2008 που απέτυχε η τελευταία δημοπρασία το ΥΠΠΟΤ , την επανέλαβε μετά από δύο ολόκληρα χρόνια!!!!
Tι περιμένανε εκεί στο Υπουργείο οι λεβέντες για δυο χρόνια;  Να ωριμάσει ακόμα περισσότερο το έργο; Να ανοίξει ακόμα περισσότερο η τρύπα;   Αυτή είναι η υπευθυνότητα  που επέδειξε το ΥΠΠΟΤ απέναντι σε ένα ιστορικό Μνημείο!
Να λοιπόν γιατί κρύβει το ΥΠΠΟΤ την αλήθεια !!!!!

Στο τέλος όμως της ανακοίνωσης των "Π-Π", υπάρχει το καλύτερο!

«Με προσφυγή τους στο Συμβούλιο Επικρατείας, τοπικά συμφέροντα προσέβαλλαν τον διαγωνισμό, δημιουργώντας καθυστερήσεις στην έναρξη του έργου. Η τελική απόφαση του Συμβουλίου Επικρατείας δικαίωσε τις διαδικασίες που ακολούθησε η αρμόδια διεύθυνση αναστήλωσης Βυζαντινών και Μεταβυζαντινών Μνημείων του ΥΠΠΟ».


Για ποια «τοπικά συμφέροντα» και «πράσινα άλογα» αναφέρονται οι δυο Κεφαλονίτες Υπουργοί;  Οι εργολάβοι και μόνο οι εργολάβοι έκαναν ενστάσεις, όταν διαπίστωσαν κραυγαλέες ελλείψεις στους όρους της δημοπρασίας.

Και γιατί δεν μας λένε πως ως από μηχανής θεός βρέθηκε ο Κεφαλλονίτης εργολάβος Γιάννης Μαρούλης να πάρει το έργο. .τέταρτος στην σειρά μειοδότης!!!!!!!!!! Που πήγαν ο πρώτος, ο δεύτερος και ο τρίτος
εργολάβος;

Λέξη δεν αναφέρει το Υπουργείο στην απίστευτη δήλωση για την κατάντια των υπηρεσιών του που ενώ υπέγραψαν   με τον εργολάβο αρχές Οκτώβρη την έναρξη των εργασιών , ανακάλυψαν την  επόμενη ημέρα  ότι.. λείπουν άδειες!!!!!!!!!!!!
Με την ευθύνη του ΥΠΠΟΤ , το έργο να καθυστέρησε  άλλους δυο μήνες έως την προχθεσινή κατάρρευση του σημείου.

Αντί λοιπόν να πάνε λαμπάδα ίσα με το μπόι τους στον Άγιο, που η Γέφυρα δεν γκρεμίστηκε ολόκληρη παρά ένα κομμάτι της, προκαλούνε και από πάνω με ασύστολες ανακρίβειες,  ψεύδη και παραπληροφόρηση που βγάζει μάτια!!!!

Διακομματική συμπαιγνία  για να από ενοχοποιηθούν από τις δικές τους ευθύνες από τα διάφορα κυβερνητικά πόστα που έχουν περάσει και οι δυο!

Ντροπή κύριε Γερουλάνε!!!

Ντροπή κύριε Αλιβιζάτε !!!