Δευτέρα 8 Απριλίου 2013


   Το Εσπερινό λέει «όχι» στο ρατσισμό
  •  Είμαι τσιγγάνα, είμαι Αλβανός, είμαι Βρετανός, είμαι Ελληνίδα ..
  • είμαστε περήφανοι , είμαστε διαφορετικοί, είμαστε φίλοι!
 
 
Στις 21 Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα κατά των Φυλετικών Διακρίσεων και του Ρατσισμού το Εσπερινό Γυμνάσιο - Λύκειο Αργοστολίου αφιέρωσε μία διδακτική ώρα σε εκδήλωση σχετική με το θέμα του ρατσισμού.
Στα πλαίσια της εκδήλωσης αυτής. δημιούργησα μαζί με τους μαθητές μου ένα βίντεο με το οποίο στέλνουμε το δικό μας μήνυμα, ως πολυπολιτισμικό σχολείο, κατά του ρατσισμού. Γνωρίζοντας τη διαρκή υποστήριξή σας στο έργο μας, πήρα το θάρρος να σας στείλω αυτό το υλικό, το οποίο θα χαιρόμασταν πολύ να το δημοσιεύατε στην ιστοσελίδα σας.
Σας στέλνω συνημμένα ένα σύντομο άρθρο σχετικό με την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας, τρεις φωτογραφίες και τους συνδέσμους για το βίντεο που έχει δημοσιευτεί στο youtube με Ελληνικούς και Αγγλικούς υπότιτλους.

Το βίντεο με Αγγλικούς υπότιτλους:

Το βίντεο με Ελληνικούς υπότιτλους:
Aναδημοσιευση απο : Kefalonia Press