Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014
Εικόνες από το 1ο Φεστιβάλ Εικαστικών Τεχνών Έγιναν τα εγκαίνια του 1ου Φεστιβάλ Εικαστικών Τεχνών Κεφαλονιάς. Δείτε τις πρώτες εικόνες από τα έργα.
Αναρτήθηκε από
Σπυρος Παντελιος


Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014
Το γύρο του κόσμου κάνει η στάση της Ελληνορθοδοξίας στη Γάζα... που άνοιξε τις πόρτες για την προστασία των Παλαιστινίων! "Ο Θεός να σας ευλογεί" τονίζουν οι μουσουλμάνοι της Γάζας...
Γάζα. Χίλιοι μουσουλμάνοι πρόσφυγες σε εκκλησία ορθοδόξων: «Ο θεός να ευλογεί τους χριστιανούς. Μόνον αυτοί κάνουν κάτι για εμάς»
Gaza, mille musulmani rifugiati in una chiesa ortodossa: «Dio benedica i cristiani. Solo loro fanno qualcosa per noi» (tempi, 23 Ιούλη 2014)
Ο αρχιεπίσκοπος Αλέξιος άνοιξε την εκκλησία του Αγίου Πορφύριου σε όλους: «Δεν έχει καμία σημασία αν είναι χριστιανοί ή μουσουλμάνοι. Αυτό είναι το καθήκον της εκκλησίας». Μια γυναίκα γέννησε μέσα στην εκκλησία: «Υπάρχει η ζωή πέρα από τον θάνατο»
L’arcivescovo Alexios ha aperto la chiesa di San Porfirio a tutti: «Non importa se sono cristiani o musulmani, questo è il dovere della chiesa». Una donna ha anche partorito in chiesa: «C’è la vita oltre alla morte»
Ο Βαρθολομαίος κι ο Ιερώνυμος έχουν τσίπα; Ντρέπονται για την ένοχη σιωπή τους; Ένοχοι όπως ακριβώς και με την εγκατάλειψη των Ελληνορθοδόξων της Συρίας, για τη χάρη των "ευρωπαϊκών προγραμμάτων"!
Το μωρό που γεννήθηκε στην Ελληνορθόδοξη εκκλησία... θα 'ρθει η μέρα να συνεχίσει τον αγώνα για Λεύτερη Παλαιστίνη, να υψωθεί η σημαία της Παλαιστίνης στην Ιερουσαλήμ, όπως τόνιζε ο Ανδρέας Παπανδρέου!
Gaza, mille musulmani rifugiati in una chiesa ortodossa: «Dio benedica i cristiani. Solo loro fanno qualcosa per noi»
luglio 23, 2014 Leone Grotti
L’arcivescovo Alexios ha aperto la chiesa di San Porfirio a tutti: «Non importa se sono cristiani o musulmani, questo è il dovere della chiesa». Una donna ha anche partorito in chiesa: «C’è la vita oltre alla morte»
Circa mille musulmani palestinesi sono rifugiati da ieri nella chiesa ortodossa di San Porfirio nella Striscia di Gaza. La chiesa antica è stata aperta a quanti scappano dai bombardamenti nel quartiere di Shejaia. L’arcivescovo Alexios, che ha accolto tutti nell’edificio, ha dichiarato: «Vogliamo aiutare la gente. Non importa se sono cristiani o musulmani, questo è il dovere della chiesa. Ieri (lunedì, ndr) c’erano già 660 persone, tra cui due sole famiglie cristiane, oggi (martedì, ndr) sono un migliaio, per lo più donne e bambini».

«C’È ANCHE LA VITA». «Siamo scappati dalle nostre case e siamo venuti qui», afferma a Reuters Jawaher Sukkar, scappata con il suo bambino. «Ora però anche la chiesa è stata bombardata. Dove dobbiamo andare? Ditemi dove dobbiamo andare», insiste riferendosi a un razzo caduto ieri in un campo vicino a San Porfirio. I palestinesi accusano l’esercito israeliano di volerli uccidere e di averli bersagliati mentre scappavano, ma in mezzo all’orrore della guerra c’è anche spazio per lampi di luce: «Ieri una donna ha partorito qui in chiesa un bambino, una nuova vita. La gente dovrebbe essere speranzosa. C’è la morte ma c’è anche la vita qui», dichiara l’arcivescovo.
«DIO BENEDICA I CRISTIANI». Una donna musulmana fuggita dalla sua casa ha detto appena entrata in chiesa: «Dio benedica i cristiani. Solo loro fanno qualcosa, le nazioni arabe non hanno fatto niente per noi». «Siamo tutti fratelli, siamo una famiglia», ha spiegato Alexios a un reporter del Wall Street Journal. Poi ha aggiunto: «La moschea qui di fianco ci sta aiutando ma manca tutto: materassi, coperte, cibo e benzina, visto che ci sono continui blackout. E senza l’elettricità non abbiamo accesso neanche all’acqua».
Αναρτήθηκε από
Σπυρος Παντελιος


Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
«Να, όπως αυτός»!
Την Κυριακή συμπληρώθηκαν 100 χρόνια από την γέννηση του Χαρίλαου Φλωράκη, στις 20 Ιούλη 1914.
Ο «Ημεροδρόμος» αποτίοντας φόρο τιμής στον μεγάλο κομμουνιστή ηγέτη αναδημοσιεύει το άρθρο τουΝίκου Μπογιόπουλου που δημοσιεύτηκε στον Ριζοσπάστη στις 24/5/2005, λίγες μέρες μετά τον θάνατο του Χαρίλαου.
*
Οι άλλοι χρειάζονταν σελίδες. Αυτός τα ίδια πράγματα μπορούσε να τα συμπυκνώσει σε μιαν αράδα. Μια κουβέντα του μέτραγε όσο χίλιες.
Το «μάλωμα» του Χαρίλαου είχε κάτι από την...
τρυφεράδα της μάνας. Ο Χαρίλαος ήξερε να σε «μαλώνει». Γιατί το δικό του το «μάλωμα» ερχόταν από έναν άνθρωπο, που ποτέ δεν τσιγκουνευόταν το «μπράβο». Αν άξιζες το «μπράβο», στο “δινε από καρδιάς. Κι όταν «άστραφτε και βρόνταγε», τότε ήξερες ότι πήρες και πάλι αυτό που σου άξιζε. Σταράτα.
Για τη γενιά των νεότερων κομμουνιστών, αυτός, που πια αναμετριόταν με την Ιστορία, είχε πάντα χρόνο. Να δείξει, να προτείνει, να συμβουλέψει, να ρωτήσει, να «πάρει γνώμες».
Η σοφία του Χαρίλαου δεν ήταν μόνον ότι ήξερε τι έλεγε και πώς το έλεγε. Ο Χαρίλαος ήταν σοφός, γιατί ήξερε να ακούει. Κέρδιζε με την απλότητα του ανθρώπου, που ποτέ δεν καμώθηκε ότι τα ξέρει όλα, αποδείχνοντας, έτσι, ότι ήξερε τα περισσότερα από όλους τους άλλους.
Ο Χαρίλαος ήταν από κείνους, που στο “δειχνε ότι πάντα σε είχε στην «έγνοια» του. Τον ένιωθες πλάι σου, όπως τη φροντίδα και τη ζεστασιά του δικού σου ανθρώπου. Ο Χαρίλαος είχε πάντα το νου του στην ορμήνια μην πέσεις σε κακοτοπιά. «Γνοιαζόταν» μη χάσεις το δρόμο, σου “δειχνε τα «περάσματα».
Για μας, για τη γενιά των νεότερων κομμουνιστών, δεν ήταν ποτέ ο Φλωράκης. Ηταν ο «Χαρίλαος». Ο καπετάνιος, ο αντάρτης, ο ηγέτης. Στρατηγός και στρατιώτης μαζί.
Ηταν ο «Χαρίλαος». Ο δικός μας και όλης της Ελλάδας. Ηταν το «πρόσωπό» μας στην κοινωνία. Μας ρωτούσαν πώς πρέπει να είναι οι κομμουνιστές και μεις απαντούσαμε: «Να, όπως αυτός»! Ηταν η ιστορία του Κόμματός μας. Το καθάριο των οραμάτων μας. Τα τιμαλφή του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντός μας. Το διαβατήριο στα ταξίδια της συνείδησής μας. Ηταν το σύμβολο, η υπόληψη και η Τιμή μας.
Αναρτήθηκε από
Σπυρος Παντελιος


Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ των Παλαιστινίων: Η …νάρκωση της «αριστεράς» και η σιωπή των «αμνών»
Σε άλλες εποχές η «αριστερά», έστω αυτή που υπήρχε, η ατελώς ακόμα προσαρμοσμένη, η «αριστερά» που δεν είχε ενσωματωθεί ΤΕΛΕΙΩΣ στην πλανητική καπιταλιστική κακουργία, θα είχε ξεσηκώσει τον κόσμο μπροστά σε τέτοια ΦΡΙΚΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ, όπως αυτό που διαπράττουν οι δολοφόνοι του φασιστικού Ισραήλ…
Σήμερα, απλώς, εκδίδει νωθρές, διπλωματικές ανακοινώσεις καταδίκης της σιωνιστικής κτηνωδίας…
Αντί ο ΣΥΡΙΖΑ (το «αριστερό» ηγεμονικό κόμμα της Αντιπολίτευσης) και το ΚΚΕ να κατεβάζουν κάθε μέρα τον κόσμο στο δρόμο για τη φρενοβλαβή κτηνωδία και ολοκληρωτική ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ...
Σήμερα, απλώς, εκδίδει νωθρές, διπλωματικές ανακοινώσεις καταδίκης της σιωνιστικής κτηνωδίας…
Αντί ο ΣΥΡΙΖΑ (το «αριστερό» ηγεμονικό κόμμα της Αντιπολίτευσης) και το ΚΚΕ να κατεβάζουν κάθε μέρα τον κόσμο στο δρόμο για τη φρενοβλαβή κτηνωδία και ολοκληρωτική ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ...
σε βάρος των Παλαιστινίων, αρκούνται σε διπλωματικές δηλώσεις!!!
Οργανώνουν κοινοβουλευτικές φιέστες δημοψηφισμάτων και άλλων εκλογικών σώου και μπροστά σ’ αυτό το στυγερό και αποτρόπαιο ΕΓΚΛΗΜΑ της σιωνιστικής ΘΗΡΙΩΔΙΑΣ, αρκούνται σε απλές καταναλωτικές καταγγελίες ρουτίνας Γραφείων Τύπου…
Το ίδιο εκκωφαντική είναι και η σιγή των «αμνών»: Η ελληνική διανόηση έχει καταπιεί κυριολεκτικά τη γλώσσα της…
Όλο αυτό το κοσμικό πνευματικό ιερατείο σπάει τη σιωπή του και γαυγίζει ασταμάτητα όταν το καθεστώς που υπηρετεί το απαιτήσει. Τότε οι «αμνοί» ανοίγουν το στόμα και μας πρήζουν τα αυτιά δικαιολογώντας και στηρίζοντας όλα τα ψέματα, τις υπερβασίες και τις ανομίες των «νταβάδων» τους, κυρίως των υπερατλαντικών. Τότε κηρύσσουν ανελέητο πόλεμο εναντίον της αλήθειας στο όνομα, πάντα της «ελευθερίας της άποψης» και της «δημοκρατίας»!!!
ΟΤΑΝ είναι να παζαρέψουν την τιμή της ύπαρξής τους, γίνονται λαλίστατοι. Όταν, όμως, πρόκειται να θίξουν την «τιμή ύπαρξης» των μεγάλων αφεντικών, τότε η σιγή είναι εκκωφαντική!!!
Πώς να μιλήσουν, λοιπόν, για τη γενοκτονία των Παλαιστινίων;
Για να υπογράφουν όμως κείμενα ΥΠΕΡ ενός νέου Σχεδίου Ανάν, βρίσκονται στις επάλξεις!!!
Διαβάστε εδώ:
Για τις θηριώδεις σφαγές και την αβυσσαλέα φρίκη που σκορπάει το Ισραήλ στην Παλαιστίνη, για το ΕΓΚΛΗΜΑ αυτής της ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ και τον κανιβαλικό αποκεφαλισμό των μικρών παιδιών, ΟΛΟΙ αυτοί που «συνωστίζονται» σε τέτοια Μέτωπα ΥΠΕΡ των ιμπεριαλιστικών επιδιώξεων («εκσυγχρονιστές», «φωταδιστές», «αριστεροί» και CIA) σφυρίζουν κλέφτικα…
ΑΙΔΩΣ ΑΧΡΕΙΟΙ…
ΥΓ: Οι διαβόητοι «Ιοί» θα γράψουν κάτι;;;
Από resaltomag
Αναρτήθηκε από
Σπυρος Παντελιος


Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ο χαρισματικός Κεφαλλονίτης Αγαθάγγελος Γεωργακάτος

Αγαθάγγελος Γεωργακάτος
Ο Αγαθάγγελος, όμως, όπως όλα τα αληθινά και πηγαία ταλέντα, έχει και ένα άλλο θείο δώρο: μεταλαμπαδεύει το μεράκι του στους συνεργάτες του, όπως έκανε, πρόσφατα με τη Χορωδία της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και μαζί «πετούν» στα ουράνια. Όποιος έχει παρακολουθήσει τις συναυλίες με τα χορωδιακά σύνολα που έχει διευθύνει, καταλαβαίνει τι εννοούμε.

Το μικρό αφιέρωμα που ακολουθεί, ιδέα του εκδότη της «Ημέρας», Σπύρου Καμπιώτη, ο οποίος σέβεται και εκτιμά τον Αγαθάγγελο Γεωργακάτο, αποτελεί ένα ελάχιστο φόρο τιμής, στο σπουδαίο αυτό καλλιτέχνη, που πρωταγωνιστεί στο πολιτισμό της χώρας μας, όχι μόνο με το αξιομνημόνευτο έργο του, αλλά κυρίως με το ήθος, τη σοβαρότητα και την αξιοπρέπειά του.

Τα πρώτα χρόνια στην Κεφαλονιά
Ο Αγαθάγγελος Γεωργακάτος γεννήθηκε στο Αργοστόλι, την 1η Μαρτίου του 1971.
«Στο Γιάννη και τη Στεφανία οφείλω τα πάντα» λέει ο ίδιος, αναφερόμενος στους γονείς του, ενώ δεν ξεχνά ποτέ να αναφέρει τους ανθρώπους, που τον στήριξαν στα πρώτα του βήματα: τον π. Φώτη Καβαλλιεράτο, τους αδελφούς, Παναγή και Μάκη Σιμάτο, οι οποίο τον ενθάρρυναν να τους διευθύνει στα 14 του μόλις χρόνια, όπως και τους Σπύρο και Φάνη Πολλάτο, καθώς και όλους τους κανταδόρους, χορωδούς και ψάλτες του νησιού, που τον εμπιστεύθηκαν και τον ακολουθούν μέχρι και σήμερα.

Η μικρή χορωδιακή ομάδα εξελίχθηκε, το 1993, στην «Κεφαλληνιακή Χορωδία», που έμελλε να γράψει τη δική της ιστορία πολιτιστικής προσφοράς στο μουσικό νησί της Κεφαλονιάς.
Από την Κεφαλονιά στην Πάτρα

Το 1989 πετυχαίνει στις πανελλήνιες εξετάσεις και εισάγεται στο τμήμα Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Πατρών. Την ίδια περίοδο, σπουδάζει μουσική και συμμετέχει, ενεργά, ως τραγουδιστής, στην Πολυφωνική Χορωδία της Πάτρας, με μαέστρο το Σταύρο Σολωμό, από τον οποίο απέκτησε την πρώτη βασική εμπειρία στο λεγόμενο λόγιο χορωδιακό ρεπερτόριο.
Ταυτόχρονα, συνεχίζει να δραστηριοποιείται στην Κεφαλονιά και, στα πλαίσια της Κεφαλληνιακής Χορωδίας, δημιουργεί τέσσερα αξιόλογα φωνητικά σχήματα διαφορετικού ρεπερτορίου το καθένα: την Ανδρική Χορωδία, με επτανησιακό ρεπερτόριο, τη Νεανική Ανδρική και τη Μεικτή χορωδία, με τις οποίες παρουσίασε έργα από το παγκόσμιο χορωδιακό ρεπερτόριο και, τέλος, το παραδοσιακό σχήμα «Λαϊκή Αριέττα», με αποκλειστικότητα το παραδοσιακό λαϊκό τραγούδι της Κεφαλονιάς.
Με την Κεφαλληνιακή Χορωδία πραγματοποιεί εμφανίσεις σε χορωδιακά φεστιβάλ, σε Ελλάδα και Ιταλία, καθώς και δύο ηχογραφήσεις δίσκων Κεφαλλονίτικων αριεττών και καντάδων.
Από την Πάτρα στην Ουγγαρία

Την περίοδο από το 1995 έως το 2000, μεταβαίνει στην Ουγγαρία, όπου σπουδάζει διεύθυνση χορωδίας και το μουσικοπαιδαγωγικό σύστημα «Z. Kodaly», δίπλα στους μεγαλύτερους δασκάλους της Ουγγρικής χορωδιακής κουλτούρας, Zsuzsa Kontra, Katalin Kiss, Laszlo Nemes, Klara Nemes, και Peter Erdei, από τον οποίο αποκτά δίπλωμα, με «Άριστα» και διάκριση στη διεύθυνση χορωδίας.

Κατά τη διάρκεια των σπουδών του, ειδικεύεται στην παρουσίαση χορωδιακών έργων της εποχής της Αναγέννησης και του 20ού αιώνα και συμμετέχει, ως τενόρος, στη χορωδία δωματίου «Ars Nova» Βουδαπέστης, με μαέστρο την Katalin Kiss, με την οποία κέρδισε πολλούς χορωδιακούς διαγωνισμούς στην Ευρώπη, καθώς και στη «Χορωδία παιδαγωγών» της πόλης του Kέτσεκμετ, με μαέστρο, το δάσκαλό του Peter Erdei.
Καθηγητής στο Δημοτικό Ωδείο Πατρών
Επιστρέφοντας από την Ουγγαρία, δημιουργεί μαζί με φίλους του από την Πάτρα τη «Musica Nova», ένα φωνητικό σύνολο υψηλών μουσικών προδιαγραφών, που διέγραψε ένα μικρό χρονικά, αλλά πολύ ιδιαίτερο ποιοτικά κύκλο, στα μουσικά δρώμενα της αχαϊκής πρωτεύουσας.

Το Μουσικοπαιδαγωγικό Ινστιτούτο «Ζ. Κodaly» της Ακαδημίας «Liszt» τού αναγνωρίζει τον τίτλο του «Έλληνα Συνδέσμου» για τη διδασκαλία και διάδοση του μουσικοπαιδαγωγικού συστήματος «Z.Kodaly» στην Ελλάδα και, το 2003, με την ένθερμη στήριξη του Καλλιτεχνικού Διευθυντή του Δημοτικού Ωδείου Πατρών, Γεράσιμου Βουτσινά, δημιουργεί μία πρότυπη και μοναδική, για τα δεδομένα των ελληνικών ωδείων, τάξη «ειδικού σολφέζ Kodaly», με εξαιρετικά αποτελέσματα στον τομέα της φωνητικής μουσικής ανάγνωσης «a capella» από τους σπουδαστές.

Στα πλαίσια των καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων του Ωδείου, ιδρύει, το 2004, την επαγγελματική χορωδία του Δημοτικού Ωδείου Πατρών, με την οποία πραγματοποιεί πρώτες εκτελέσεις χορωδιακών έργων σύγχρονων ελλήνων συνθετών (Αντωνίου, Αδάμ, Παπαδάτου, Βουτσινά, Ζαφειρόπουλου κ.ά), πρώτες παρουσιάσεις στην Ελλάδα συνθέσεων του παγκόσμιου ρεπερτορίου (Schnittke, Orff ), χορωδιακά ορατόρια των Mozart, Haydn, Gorecski.

Ο συνθέτης Θεόδωρος Αντωνίου έχει συνθέσει δύο έργα ειδικά για τη χορωδία αυτή, το «Hymn to love» και το «Celebration XII».
Στην Εθνική Λυρική Σκηνή

Το 2012 και,ύστερα από διεθνή διαγωνισμό, επιλέγεται, ως Διευθυντής και Μαέστρος της Χορωδίας της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, την οποία έχει διευθύνει στις όπερες «Τόσκα», «Μανόν Λεσκώ», «Μαγικός Αυλός», «Σικελικός Εσπερινός» , «Ιπτάμενος Ολλανδός», «Μαντάμ Μπαττερφλάυ», «Σταχτοπούτα», «Ριγκολέτο», «Μάκβεθ», «Ντον Τζιοβάννι» και» Οθέλλο», σε παραγωγές, που έγιναν στο θέατρο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και στο Ηρώδειο.

Αφιέρωμα της εφημερίδας ΗΜΕΡΑ ΤΣΗ ΖΑΚΥΝΘΟΣ
Αναρτήθηκε από
Σπυρος Παντελιος


Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Όταν η Μύκονος έγινε… Λούτσα: Το άρθρο που προκάλεσε «πανικό» στο Διαδίκτυο
(απο http://www.kefaloniatoday.com/ )

Μια εργαζόμενη στη Μύκονο, απηυδισμένη απ” όσα βλέπει στο νησί φέτος το καλοκαίρι, δημοσίευσε στο protagon.gr ένα σπαρταριστό κείμενο, με τίτλο «Η επέλαση της φτήνιας στη Μύκονο». Το κείμενο είχε τεράστια απήχηση, αλλά οι έντονες αντιδράσεις ανάγκασαν την ιστοσελίδα να το κατεβάσει.
Το κείμενο υπέγραφε η Καλλιόπη Θεοδωροπούλου, δηλώνοντας αναγνώστρια του protagon και εργαζόμενη στο «νησί των ανέμων».
Έγραφε στο άρθρο της:
«Αυτό που συμβαίνει φέτος το καλοκαίρι στη Μύκονο είναι κατάντια και πλήρης ξεπεσμός ενός κοσμοπολίτικου νησιού που αυτή τη στιγμή που σας γράφω χτυπιέται αλύπητα από ένα απίστευτης αγένειας, θράσους, γυφτιάς, κακογουστιάς, φτήνιας και λεκτικής επιθετικότητας τσουνάμι, που όμοιό του δεν έχουμε ματαδεί.
Το νησί είναι γεμάτο ανθρώπους τόσο φτηνούς σε όλες τους τις εκφάνσεις που οι περισσότεροι από όσους μένουμε και δουλεύουμε εδώ έχουμε, πλέον, φρικάρει. Μέσα Ιουλίου, στην καρδιά του καλοκαιριού και έχει μποτιλιάρισμα στο Ματογιάννη από τα παιδικά καροτσάκια ώρα 2 το πρωί. Με παιδάκια να κοιμούνται και γονείς να «χαζεύουν» βιτρίνες! Άνθρωποι που ποτέ πριν δεν είχαν πατήσει στο νησί ξαφνικά το έχουν γεμίσει με άθλιους τρόπους και εμφανίσεις! Πιο φτήνια πεθαίνεις!
Σεργιανάνε στα στενά της Μυκόνου σκαλίζοντας τη μύτη τους, σκουπίζοντας τα λερωμένα από σουβλάκια, βρώμικα χέρια τους σε όλα ανεξαιρέτως τα προϊόντα των καταστημάτων, δε λένε ούτε καλησπέρα, ούτε καλημέρα, ούτε ευχαριστώ, όταν μπαίνουν σ” έναν χώρο σού λένε με αγένεια και επιτακτικό τρόπο το ποσό που οι ίδιοι αποφάσισαν να πληρώσουν για το αντικείμενο που θέλουν να αγοράσουν, τα παιδιά τους χαλάνε τον /κόσμο από φωνές, κατεβάζουν όλες τις βιτρίνες για πλάκα, φιλάνε τους καθρέφτες και πιέζουν όλα τους τα δάχτυλα πάνω στα τζάμια, κάνουν τις κουρτίνες των δοκιμαστηρίων φούστες στριφογυρίζοντας σα βλαμμένα, οι περήφανοι γονείς τους κάνουν σχεδόν το ίδιο και φυσικά δεν αγοράζουν ποτέ τίποτε από πουθενά γιατί δεν έχουν μία! Χωρίς στιγμή να σέβονται τους εργαζόμενους που λιώνουν στα 15 ώρα δουλειάς με αμοιβές της πλάκας και τεράστια έξοδα [δεύτερων σπιτιών και φαγητού]
Λούτσα η Μύκονος το τελευταίο 20ήμερο! ΚΑΙ ας με συγχωρήσουν όσοι είναι από εκεί αλλά σίγουρα θα καταλάβουν τι θέλω να πω.
Έχουμε πάθει σοκ και με την επέλαση της λαϊκούρας, με την κακή έννοια, [γιατί υπάρχει και λαϊκός κόσμος με άλλη εντελώς διαφορετική έννοια] και δεν ξέρουμε, οι εργαζόμενοι, πώς να διαχειριστούμε τους τόνους αγένειας, προσβλητικότητας και επιθετικότητας από όλους αυτούς που κανείς μας δεν ξέρει πώς ήρθαν [με τι οικονομικό προϋπολογισμό] και τι ήρθαν να κάνουν στη Μύκονο [αφού πάνε για ύπνο λόγω παιδιών από τις 12:30] ΚΑΙ μιλάω για Έλληνες!
Ας μη μιλήσω για τους Ινδούς, Σλοβένιους, χωριάταρους Γερμανούς φασίστες που μπαίνουν πιωμένοι στα καταστήματα και μας βρίζουν και μας λένε ότι τους χρωστάμε λεφτά! Σε άλλο ποστ θα σας πω για όλους τους βλαμμένους κομπλεξικούς ξένους τουρίστες. Μεγάλη φωτεινή εξαίρεση η ευγένεια των Τούρκων, Ελβετών και Νορβηγών.
Πού βρήκε τα λεφτά ο μανάβης, η κομμώτρια, η νοσοκόμα και ο γκαραζιέρης να έρθουν στο νησί Ιούλιο μήνα, κουβαλώντας όλες τις απαράδεκτες συμπεριφορές και τα χούγια τους; Ποια ελληνική επαρχία υποφέρει οικονομικά, οέο;
Να μη σέβονται κανέναν και τίποτε, να πετάνε όλα τα σκουπίδια κάτω, να ουρούν όπου βρουν, να τρώνε μόνο τεράστια ξεχειλισμένα σάντουιτς τίγκα στο κέτσαπ και πιτόγυρα και να μιλάνε με ύφος 100 και βάλε καρδιναλίων;
Η Μύκονος βιώνει το χειρότερο οικονομικά και τουριστικά καλοκαίρι ever και αφήστε την τηλεόραση και τα περιοδικά να μιλάνε μόνο για τα υπερβολικής βαρύτητας επίθετα της παγκόσμιας ατζέντας, των οποίων οι κάτοχοι εμφανίζονται για μισή, το πολύ, ώρα στη Χώρα της Μυκόνου, είναι ευγενικοί και γλυκομίλητοι με όλο τον κόσμο και αποσύρονται ταχύτατα στις πανάκριβες σουίτες των εξαιρετικών ξενοδοχείων του νησιού».
Όλα τα παραπάνω, που απηχούσαν εμφανώς προσωπικές απόψεις, προκάλεσαν σωρεία αντιδράσεων στο Twitter και το Facebook, με εκατοντάδες επικριτικά σχόλια τόσο για τη συγγραφέα όσο και για το site, που ανέβασε το κείμενο.
«Μιλάω μαζί της στο τηλέφωνο. Το καλύτερο που έχει ακούσει στη Μύκονο είναι το «θα φύγεις βράδυ, που μας βρίζεις το νησί»» έγραψε ο υπεύθυνος του protagon, Κώστας Γιαννακίδης, στο Twitter, εξηγώντας γιατί το site κατέβασε το κείμενο.
Και όταν κάποιος του επισήμανε τις ευθύνες του protagon, εκείνος απάντησε: «Πάντα κάθε μέρα αγαπητέ πρέπει κάποιος να φταίει για κάτι, ακόμα και αν δεν ξέρουμε γιατί και πως»…
- See more at: http://www.kefaloniatoday.com/koinonika/otan-mikonos-egine-loutsa-arthro-pou-prokalese-paniko-sto-diadiktio-98268.html#sthash.HAvC2uRP.dpuf
http://www.sppantelios.blogspot.gr

Μύκονος
Το κείμενο υπέγραφε η Καλλιόπη Θεοδωροπούλου, δηλώνοντας αναγνώστρια του protagon και εργαζόμενη στο «νησί των ανέμων».
Έγραφε στο άρθρο της:
«Αυτό που συμβαίνει φέτος το καλοκαίρι στη Μύκονο είναι κατάντια και πλήρης ξεπεσμός ενός κοσμοπολίτικου νησιού που αυτή τη στιγμή που σας γράφω χτυπιέται αλύπητα από ένα απίστευτης αγένειας, θράσους, γυφτιάς, κακογουστιάς, φτήνιας και λεκτικής επιθετικότητας τσουνάμι, που όμοιό του δεν έχουμε ματαδεί.
Το νησί είναι γεμάτο ανθρώπους τόσο φτηνούς σε όλες τους τις εκφάνσεις που οι περισσότεροι από όσους μένουμε και δουλεύουμε εδώ έχουμε, πλέον, φρικάρει. Μέσα Ιουλίου, στην καρδιά του καλοκαιριού και έχει μποτιλιάρισμα στο Ματογιάννη από τα παιδικά καροτσάκια ώρα 2 το πρωί. Με παιδάκια να κοιμούνται και γονείς να «χαζεύουν» βιτρίνες! Άνθρωποι που ποτέ πριν δεν είχαν πατήσει στο νησί ξαφνικά το έχουν γεμίσει με άθλιους τρόπους και εμφανίσεις! Πιο φτήνια πεθαίνεις!
Σεργιανάνε στα στενά της Μυκόνου σκαλίζοντας τη μύτη τους, σκουπίζοντας τα λερωμένα από σουβλάκια, βρώμικα χέρια τους σε όλα ανεξαιρέτως τα προϊόντα των καταστημάτων, δε λένε ούτε καλησπέρα, ούτε καλημέρα, ούτε ευχαριστώ, όταν μπαίνουν σ” έναν χώρο σού λένε με αγένεια και επιτακτικό τρόπο το ποσό που οι ίδιοι αποφάσισαν να πληρώσουν για το αντικείμενο που θέλουν να αγοράσουν, τα παιδιά τους χαλάνε τον /κόσμο από φωνές, κατεβάζουν όλες τις βιτρίνες για πλάκα, φιλάνε τους καθρέφτες και πιέζουν όλα τους τα δάχτυλα πάνω στα τζάμια, κάνουν τις κουρτίνες των δοκιμαστηρίων φούστες στριφογυρίζοντας σα βλαμμένα, οι περήφανοι γονείς τους κάνουν σχεδόν το ίδιο και φυσικά δεν αγοράζουν ποτέ τίποτε από πουθενά γιατί δεν έχουν μία! Χωρίς στιγμή να σέβονται τους εργαζόμενους που λιώνουν στα 15 ώρα δουλειάς με αμοιβές της πλάκας και τεράστια έξοδα [δεύτερων σπιτιών και φαγητού]
Λούτσα η Μύκονος το τελευταίο 20ήμερο! ΚΑΙ ας με συγχωρήσουν όσοι είναι από εκεί αλλά σίγουρα θα καταλάβουν τι θέλω να πω.
Έχουμε πάθει σοκ και με την επέλαση της λαϊκούρας, με την κακή έννοια, [γιατί υπάρχει και λαϊκός κόσμος με άλλη εντελώς διαφορετική έννοια] και δεν ξέρουμε, οι εργαζόμενοι, πώς να διαχειριστούμε τους τόνους αγένειας, προσβλητικότητας και επιθετικότητας από όλους αυτούς που κανείς μας δεν ξέρει πώς ήρθαν [με τι οικονομικό προϋπολογισμό] και τι ήρθαν να κάνουν στη Μύκονο [αφού πάνε για ύπνο λόγω παιδιών από τις 12:30] ΚΑΙ μιλάω για Έλληνες!
Ας μη μιλήσω για τους Ινδούς, Σλοβένιους, χωριάταρους Γερμανούς φασίστες που μπαίνουν πιωμένοι στα καταστήματα και μας βρίζουν και μας λένε ότι τους χρωστάμε λεφτά! Σε άλλο ποστ θα σας πω για όλους τους βλαμμένους κομπλεξικούς ξένους τουρίστες. Μεγάλη φωτεινή εξαίρεση η ευγένεια των Τούρκων, Ελβετών και Νορβηγών.
Πού βρήκε τα λεφτά ο μανάβης, η κομμώτρια, η νοσοκόμα και ο γκαραζιέρης να έρθουν στο νησί Ιούλιο μήνα, κουβαλώντας όλες τις απαράδεκτες συμπεριφορές και τα χούγια τους; Ποια ελληνική επαρχία υποφέρει οικονομικά, οέο;
Να μη σέβονται κανέναν και τίποτε, να πετάνε όλα τα σκουπίδια κάτω, να ουρούν όπου βρουν, να τρώνε μόνο τεράστια ξεχειλισμένα σάντουιτς τίγκα στο κέτσαπ και πιτόγυρα και να μιλάνε με ύφος 100 και βάλε καρδιναλίων;
Η Μύκονος βιώνει το χειρότερο οικονομικά και τουριστικά καλοκαίρι ever και αφήστε την τηλεόραση και τα περιοδικά να μιλάνε μόνο για τα υπερβολικής βαρύτητας επίθετα της παγκόσμιας ατζέντας, των οποίων οι κάτοχοι εμφανίζονται για μισή, το πολύ, ώρα στη Χώρα της Μυκόνου, είναι ευγενικοί και γλυκομίλητοι με όλο τον κόσμο και αποσύρονται ταχύτατα στις πανάκριβες σουίτες των εξαιρετικών ξενοδοχείων του νησιού».
Όλα τα παραπάνω, που απηχούσαν εμφανώς προσωπικές απόψεις, προκάλεσαν σωρεία αντιδράσεων στο Twitter και το Facebook, με εκατοντάδες επικριτικά σχόλια τόσο για τη συγγραφέα όσο και για το site, που ανέβασε το κείμενο.
«Μιλάω μαζί της στο τηλέφωνο. Το καλύτερο που έχει ακούσει στη Μύκονο είναι το «θα φύγεις βράδυ, που μας βρίζεις το νησί»» έγραψε ο υπεύθυνος του protagon, Κώστας Γιαννακίδης, στο Twitter, εξηγώντας γιατί το site κατέβασε το κείμενο.
Και όταν κάποιος του επισήμανε τις ευθύνες του protagon, εκείνος απάντησε: «Πάντα κάθε μέρα αγαπητέ πρέπει κάποιος να φταίει για κάτι, ακόμα και αν δεν ξέρουμε γιατί και πως»…
Πηγή άρθρου: opinionpost.gr
http://www.sppantelios.blogspot.gr
Αναρτήθηκε από
Σπυρος Παντελιος


Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014
Μίκης Θεοδωράκης-Σωτήρης Πέτρουλας. Σαν σημερα η δολοφονια του.
Αρνούμαστε να ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ! Σαν σήμερα δολοφονήθηκε ο Σωτήρης Πέτρουλας από τη δεξιά και την κυβέρνηση της αποσταCiaς Νόβα, Μητσοτάκη! Αυτούς, τους ίδιους δωσίλογους που συνθέτουν τη σημερινή κυβέρνηση γερμανοτσολιάδων (ΝΔ-ΠΑΣΟΚ)
Αναρτήθηκε από
Σπυρος Παντελιος


Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Η σφαγή στη Shaja’ya...
Η σφαγή στη Shaja’ya... δεν συγκινεί τα ευαίσθητα ναζιστικά γουρούνια της Ευρωπαϊκής Ένωσης... Ούτε τη δωσίλογη κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου... Ούτε τον εθνικό ολετήρα που αν και πρόεδρος της λεγόμενης "σοσιαλιστικής" διεθνούς, 14 μέρες σφαγών και σιωπά... αποδείχθηκε ένας χαμηλόβαθμός υπάλληλος των σιωνιστών

«Οι αναμνήσεις είναι η δύναμή μας.
Ας μην αφήσουμε ποτέ να σβηστούν από τη μνήμη
οι ηρωικοί σταθμοί της Ιστορίας μας
κι όταν η νύχτα επιχειρεί να ξανάρθει,
εμείς ας βάλουμε φωτιά στις μεγάλες επετείους,
όπως θα ανάβαμε πυρσούς»
Βίκτωρ Ουγκό, από γράμμα στον Λουί Μπλανκ (1877)
Όταν η πατρίδα μας δεν ήταν προτεκτοράτο: Όταν μπροστά στην Ελλάδα και τον πρωθυπουργό της υποκλινόταν η παγκόσμια κοινότητα… Όποιος δεν έχει μνήμη δεν έχει μέλλον!
Όταν την Ελλάδα δεν κυβερνούσαν οι τραπεζίτες με...
πολιτικούς υπαλλήλους χαμηλόβαθμους σιωνιστές...
Αναρτήθηκε από
Σπυρος Παντελιος


Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Αυτό είναι το σιωνιστικό γουρούνι.
Αυτό είναι το σιωνιστικό γουρούνι, τώρα στα χέρια της Παλαιστινιακής Αντίστασης! Το ναζιστικό ισραηλινό καθεστώς δεν επιβεβαιώνει, ούτε διαψεύδει... αλλά είναι οριστικά στα χέρια των Παλαιστινίων!
Του άρεσε να δολοφονεί αθώα παιδιά... τώρα;
Αναρτήθηκε από
Σπυρος Παντελιος


Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Αποφάσισε!
Αναρτήθηκε από
Σπυρος Παντελιος


Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
“Εν συντομία θο σας πω για τον Κεφαλλονίτη”

Παλιό Αργοστόλι
Πρωί πρωί σα σηκωθεί και πριν να ξεκινήσει το χει για γούρι πάντοτε πρώτα /να βλασφημήσει…
Χειρονομεί όταν μιλάει κι εύκολα νευριάζει και τους αγίους τους γνωστούς όλους χους αραδιάζει…
Και ο παπάς στην εκκλησιά που πα να λειτουργήσει μουρμουριστά θαρρώ κι αυτός κάτι θε βλασφημήσει….
Τον Αγιο Γεράσιμο πολύ τον αγαπάει για ψύλλου όμως πήδημα κι αυτόντον βλασφημάει….
Ευγενικός, φιλότιμος, εργατικός επίσης, πρόθυμος είναι πάντοτε σε ότι του ζητήσεις…
Εβραίος στην Κεφαλλονιά δεν πάει να κατοικήσει ο Κεφαλλονίτης έξυπνα θε να τον εκτοπίσει…
Όπου κι αν πας θα τόνε βρεις , μοιάζει με τον κομήτη και στη Σελήνη σίγουρα θα βρεις Κεφαλλονίτη….
Κι ακόμα στον Παραδειοο κι εκεί θε να το ν έβρεις, κι αν κατεβείς στην Κόλαση θα είναι… ΘΕΡΜΑΣΤΗΣ!
Αναρτήθηκε από
Σπυρος Παντελιος


Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Κυριακή 20 Ιουλίου 2014
. Έφυγε ο Μπάμπης Γκολέμας, ο αληθινός ήρωας των ” Πέτρινων χρόνων”

Ο Μπάμπης Γκολέμας γεννήθηκε στο χωριό Άγιοι Ανάργυροι της Λάρισας το 1932 από φτωχή αγροτική οικογένεια. Ο παππούς του, κολίγος, ήταν από τους ηγέτες του ξεσηκωμού των κολίγων της Θεσσαλίας και ιδιαίτερα του Κιλελέρ. Ο πατέρας του υπεύθυνος του ΕΑΜ στο χωριό, η αδελφή του υπεύθυνη της ΕΠΟΝ και της Αλληλεγγύης. Ο ίδιος από πολύ μικρός εντάχθηκε στα Αετόπουλα και γρήγορα έγινε υπεύθυνος της οργάνωσης. Βοηθούσε στην Αλληλεγγύη και σαν σύνδεσμος τις έφιππες αντάρτικες ομάδες. Έβγαλε το δημοτικό στους Αγ. Αναργύρους και πήγε Γυμνάσιο στη Λάρισα.
Οι εμπειρίες της κατοχής και γενικότερα οι επαναστατικές παραδόσεις της οικογένειάς του προσδιόρισαν τον προσανατολισμό του στο κίνημα. Πήρε μέρος στις εκδηλώσεις -συλλαλητήρια της νεολαίας της Λάρισας για το Κυπριακό και οργανώθηκε στη Νεολαία της ΕΔΑ. Αρχές του 1954 οργανώθηκε στην παράνομη οργάνωση του ΚΚΕ στη Λάρισα . Τον Αύγουστο του 1954 συνελήφθη, βασανίστηκε άγρια από την ασφάλεια μένοντας όρθιος χωρίς να υποκύψει. Μετά από 3,5 χρόνια που έμεινε υπόδικος, καταδικάστηκε με το νόμο 375 “περί κατασκοπείας” σε 15 χρόνια φυλακή.
Αποφυλακίσθηκε το 1966, πήγε στη Λάρισα. Αρχές Απρίλη του 1967 μεταφέρθηκε στην Αθήνα, όπου συνέχισε εκεί την παράνομη δουλειά. Υπήρξε υπεύθυνος για τη συλλογή ειδήσεων που έρχονταν από τις οργανώσεις, υπεύθυνος σύνταξης και τεχνικός του “Οδηγητή”, της εφημερίδας “Αδούλωτη Αθήνα” και άλλων αντιστασιακών εντύπων. Το 1969 πιάστηκε από την Ασφάλεια της Κυψέλης, όπου αφού βασανίστηκε, έμεινε 1 μήνα στην απομόνωση. Καταδικάστηκε σε 16 χρόνια φυλακή. Μέσα από τη φυλακή βοήθησε στον αντιδικτατορικό αγώνα με γραπτά που έστελνε στο σταθμό “Η Φωνή της Αλήθειας”. Ήταν υπεύθυνος του περιοδικού «Ν. Φρουρά» . Την ίδια περίοδο των διώξεων φυλακίστηκε και η γυναίκα του Ελένη, που ήταν έγκυος και γέννησε μέσα στη φυλακή το πρώτο τους παιδί. Η ζωή και η δράση τους αποτυπώθηκε στην κινηματογραφική ταινία του Π. Βούλγαρη “Τα Πέτρινα Χρόνια”
Μετά την πτώση της δικτατορίας διετέλεσε υπεύθυνος του βιβλιοπωλείου “Σύγχρονη Εποχή” και πρόεδρος του σωματείου Βιβλίου – Χάρτου. Συνέβαλε αποφασιστικά στη συγκρότηση επιχειρησιακών επιτροπών και εργοστασιακών σωματείων του κλάδου.
Η κηδεία του θα γίνει τη ΔΕΥΤΈΡΑ
21 Ιούλη στις 3 μ.μ. στο νεκροταφείο της Ηλιούπολης και θα είναι πολιτική.
Πηγη: koutipandoras.gr
Οι εμπειρίες της κατοχής και γενικότερα οι επαναστατικές παραδόσεις της οικογένειάς του προσδιόρισαν τον προσανατολισμό του στο κίνημα. Πήρε μέρος στις εκδηλώσεις -συλλαλητήρια της νεολαίας της Λάρισας για το Κυπριακό και οργανώθηκε στη Νεολαία της ΕΔΑ. Αρχές του 1954 οργανώθηκε στην παράνομη οργάνωση του ΚΚΕ στη Λάρισα . Τον Αύγουστο του 1954 συνελήφθη, βασανίστηκε άγρια από την ασφάλεια μένοντας όρθιος χωρίς να υποκύψει. Μετά από 3,5 χρόνια που έμεινε υπόδικος, καταδικάστηκε με το νόμο 375 “περί κατασκοπείας” σε 15 χρόνια φυλακή.
Αποφυλακίσθηκε το 1966, πήγε στη Λάρισα. Αρχές Απρίλη του 1967 μεταφέρθηκε στην Αθήνα, όπου συνέχισε εκεί την παράνομη δουλειά. Υπήρξε υπεύθυνος για τη συλλογή ειδήσεων που έρχονταν από τις οργανώσεις, υπεύθυνος σύνταξης και τεχνικός του “Οδηγητή”, της εφημερίδας “Αδούλωτη Αθήνα” και άλλων αντιστασιακών εντύπων. Το 1969 πιάστηκε από την Ασφάλεια της Κυψέλης, όπου αφού βασανίστηκε, έμεινε 1 μήνα στην απομόνωση. Καταδικάστηκε σε 16 χρόνια φυλακή. Μέσα από τη φυλακή βοήθησε στον αντιδικτατορικό αγώνα με γραπτά που έστελνε στο σταθμό “Η Φωνή της Αλήθειας”. Ήταν υπεύθυνος του περιοδικού «Ν. Φρουρά» . Την ίδια περίοδο των διώξεων φυλακίστηκε και η γυναίκα του Ελένη, που ήταν έγκυος και γέννησε μέσα στη φυλακή το πρώτο τους παιδί. Η ζωή και η δράση τους αποτυπώθηκε στην κινηματογραφική ταινία του Π. Βούλγαρη “Τα Πέτρινα Χρόνια”
Μετά την πτώση της δικτατορίας διετέλεσε υπεύθυνος του βιβλιοπωλείου “Σύγχρονη Εποχή” και πρόεδρος του σωματείου Βιβλίου – Χάρτου. Συνέβαλε αποφασιστικά στη συγκρότηση επιχειρησιακών επιτροπών και εργοστασιακών σωματείων του κλάδου.
Η κηδεία του θα γίνει τη ΔΕΥΤΈΡΑ

Πηγη: koutipandoras.gr
Αναρτήθηκε από
Σπυρος Παντελιος


Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Σάββατο 19 Ιουλίου 2014
Πανηγύρι του Προφήτη Ηλία στις Αγραπιδιές (19.7.2014)
Το πολιτιστικό μας καλοκαίρι ανοίγει εορταστικά και φέτος με πρώτο το πανηγύρι του Προφήτη Ηλία αυτή την Παρασκευή 19-7-2014 και ώρα 20:00μμ στην Ε.Ο Αργοστολίου-Σάμης(περιοχή Αγραπηδιές)!
Μετά τον καθιερωμένο εσπερινό θα ακολουθήσει μεγάλο γλέντι με πλούσιο φαγητό, κρασί ενώ δεν θα παραλειφθεί το έθιμο του ψωμοτυριού!
Μην λείψει κανείς!
ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΕΡΜΗΓΚΑΣ
Read more: http://www.kefalonitikanea.gr/2014/07/1972014.html#ixzz37tXJWpW7
Αναρτήθηκε από
Σπυρος Παντελιος


Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Τρίτη 15 Ιουλίου 2014
Και ξαφνικά η Κεφαλονιά απέκτησε ολοκληρωμένη παρουσία στο διαδίκτυο!
|
Αναρτήθηκε από
Σπυρος Παντελιος


Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
O Kεφαλονίτης Μαρίνος Αντύπας – Ελευθερία, Ισότητα, Αδελφότητα

Μαρίνος Αντύπας
Ο Μαρίνος Αντύπας γεννήθηκε στο χωριό Φερεντινάτα της περιοχής Πυλάρου στην Κεφαλονιά το 1872 από μικροαστούς γονείς. Φοίτησε για ένα διάστημα στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Ήταν υπέρμαχος των λαϊκών ελευθεριών και των φυσικών δικαιωμάτων του ανθρώπου, κυρίως των ανθρώπων του μόχθου. Αγωνίστηκε σ’ όλη του τη ζωή για την αφύπνιση του λαού, και μάλιστα των αγροτικών και εργατικών τάξεων. Δολοφονήθηκε από άνθρωπο των μεγαλοκτηματιών του θεσσαλικού κάμπου (τσιφλικάδων), στις 8 Μαρτίου 1907 στον Πυργετό Λάρισας.

Στη συνέχεια, γράφτηκε στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Από την αρχή, τον χαρακτήριζαν οι πολιτικοί και κοινωνικοί του αγώνες ως σοσιαλιστής, οργανώνοντας ομιλίες. Κατά την Κρητική Επανάσταση του 1896, πολέμησε μαζί με άλλους φοιτητές στο πλευρό των Κρητών.
Μετά από ένα χρόνο, επέστρεψε στην Αθήνα με τραύμα στο στήθος. Εκεί οργάνωσε το συλλαλητήριο της 14ης Σεπτεμβρίου 1897 στην Πλατεία Ομονοίας. Σε εκείνο το συλλαλητήριο, κατάγγειλε δημόσια τον ρόλο μελών της βασιλικής οικογένειας και των Μεγάλων Δυνάμεων στην έκβαση του ελληνοτουρκικού πολέμου του 1897. Αποτέλεσμα αυτής της ομιλίας ήταν η καταδίκη του σε φυλάκιση ενός έτους. Μετά την αποφυλάκισή του, συνελήφθη και φυλακίστηκε ξανά, με πρόσχημα την ηθική αυτουργία σε υπόθεση απόπειρας δολοφονίας του βασιλιά Γεωργίου Α΄.
Το 1898, ο Αντύπας διέκοψε τις σπουδές του και επέστρεψε στην Κεφαλονιά. Την επόμενη χρονιά εξέδωσε την εφημερίδα Ανάστασις, της οποίας η κυκλοφορία διακόπηκε εξαιτίας ενός άρθρου όπου ο Αντύπας καταφερόταν εναντίων της πολιτικής και δικαστικής εξουσίας και των υπευθύνων της ήττας του 1897. Σημαντικό εδώ -από ένα περιληπτικό πρόγραμμα του 1905- είναι ότι ζητούσε νόμους που να περιορίζουν τις ώρες εργασίας, να καθοριστεί ημερομίσθιο, να δημιουργηθούν ταμεία σύνταξης για τους ανίκανους εργάτες είτε λόγω ηλικίας, είτε ασθενείας ή τραυματισμού.
Το 1903 ο Μαρίνος Αντύπας πήγε στο Βουκουρέστι όπου ζούσε ο θείος του Γεώργιος Σκιαδαρέσης. Υπάρχει η πεποίθηση ότι ο Αντύπας ήταν αυτός που τον έπεισε να αγοράσει γη έκτασης 300.000 στρεμμάτων στον θεσσαλικό κάμπο, στην περιοχή των Τεμπών. Την ίδια χρονιά, ξαναγύρισε στην Κεφαλονιά όπου επανεξέδωσε την εφημερίδα του και ίδρυσε το «Λαϊκόν Αναγνωστήριον Η Ισότης», ένα είδος λαϊκού σχολείου.

Ο Μαρίνος Αντύπας ωστόσο συνέχισε να διατρέχει τα χωριά του θεσσαλικού κάμπου και να κινητοποιεί τους αγρότες για τα δίκαιά τους, με αποκορύφωμα το συλλαλητήριο στο Λασποχώρι στις αρχές του 1907. Οι τσιφλικάδες της Θεσσαλίας, βλέποντας πως με κανένα μέσο δεν μπορούν να τον κάμψουν, αποφάσισαν τη δολοφονία του στις 8 Μαρτίου 1907 στον Πυργετό Λάρισας, βάζοντας τον επιστάτη Ιωάννη Κυριακό να προκαλέσει επεισόδιο και, στη συνέχεια, να τον πυροβολήσει. Με τον τρόπο αυτό έλπιζαν να εμφανίσουν τη δολοφονία ως αυτοάμυνα για να αθωωθεί ο δράστης, όπως και έγινε.
Οι τελευταίες λέξεις του Μαρίνου Αντύπα ήταν: “Ισότης, Αδελφότης, Ελευθερία”. Η δολοφονία του προκάλεσε λαϊκές εκδηλώσεις και αντιδράσεις σε όλη την Ελλάδα.
Στο παραπάνω βίντεο η δολοφονία του Μαρίνου Αντύπα, τον οποίο ερμήνευσε ο σπουδαίος ηθοποιός Νότης Περγιάλης στην κινηματογραφική ταινία “Το χώμα βάφτηκε κόκκινο” (1965) σε σενάριο Νίκου Φώσκολου, σκηνοθεσία Βασίλη Γεωργιάδη και μουσική Μίμη Πλέσσα, με το Νίκο Κούρκουλο, το Γιάννη Βόγλη, τη Μαίρη Χρονοπούλου, το Φαίδωνα Γεωργίτση, το Μάνο Κατράκη, κ.ά.
Πηγή άρθρου: theovaf.blogspot.gr/
Αναρτήθηκε από
Σπυρος Παντελιος


Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)