Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

Και ξαφνικά η Κεφαλονιά απέκτησε ολοκληρωμένη παρουσία στο διαδίκτυο!

l

 
Κυριολεκτικά  άφησε  άφωνους τους συμμετέχοντες στην χθεσινή ημερίδα του ΤΕΙ η παρουσίαση της έρευνας  με επικεφαλής τον καθηγητή του ΤΕΙ   Δρ. Αγησίλαο  Κονιδάρη με στόχο την ανάπτυξη της Κεφαλονιάς και την καθιέρωσή της ως καινοτόμο διεθνή προορισμό. 
Ξαφνικά η Κεφαλονιά....
Και ξαφνικά η Κεφαλονιά απέκτησε ολοκληρωμένη ψηφιακή εικόνα με sitefacebooktwitter ακόμα και QR 40 τοποθεσιών αρχαιολογικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος.
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Χθες πραγματοποιήθηκε στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων,  ημερίδα με θέμα «Παρουσίαση αποτελεσμάτων έργου: Έρευνα με στόχο την ανάπτυξη της Κεφαλονιάς και την καθιέρωσή της ως καινοτόμο διεθνή προορισμό»
Πρόκειται για ένα έργο το οποίο χρηματοδοτήθηκε από την Αντιπεριφέρεια Κεφαλονιάς με το .. αστρονομικό ποσό των 20.000 ευρώ!! Στο οποίο πήραν μέρος 15 άτομα  με επικεφαλής τον καθηγητή του ΤΕΙ Δρ Αγησίλαο Κονιδάρη. Τουτέστιν ουδείς αμείφθη ουσιαστικά για αυτή την εργασία αφού μεγάλο μέρος των 20.000 ευρώ δαπανήθηκε για την ΑΓΟΡΆ εξοπλισμού και software .
Το έργο έχει δυο σκέλη. Ερευνα μεταξύ τουριστών για το πώς βλέπουν την Κεφαλονια, έρευνα για τα ηλεκτρονικά αποτυπώματα της Κεφαλονιάς στο διαδίκτυο (πως μας αναζητούν, πως μας βρίσκουν , πότε, ποιες χώρες κλπ) και το δεύτερο και σημαντικό : η έρευνα πέρασε εν ριπή οφθαλμών από την θεωρία στην πράξη  δημιουργώντας εκ του μηδενός το πλήρες ηλεκτρονικό προφίλ της τουριστικής Κεφαλονιάς με κενοτόμο site, σελίδα στο facebooktwiter  ακόμα και QR σαράντα σημείων μεγάλης τουριστικής προβολής!
Δηλαδή αυτό που η Κεφαλονιά έχει διακαώς ανάγκη, αυτό που συζητιέται ανάμεσα στους «υποψιασμένους» επιχειρηματίες, αυτό που σκέπτονται να ξεκινήσουν επαγγελματίες του Φισκάρδου, παρουσιάστηκε έτοιμο σε διαφάνιες και.. δωρεάν!!
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο καθηγητής του ΤΕΙ Αγης Κονιδάρης μας εκπλήσσει με τις καινοτόμες ιδέες του για το τουρισμό, δεν είναι η πρώτη φορά που προσφέρει μαζί με την ομάδα του λύσεις σε σοβαρά θέματα τεχνολογίας και –δυστυχώς- δεν θα είναι και η τελευταία.
Και λέμε δυστυχώς γιατί χρόνια παρακολουθούμε από πολύ κοντά την πορεία του Αγησίλαου Κονιδάρη και την εξέλιξή του. Επί σειρά ετών ο νεαρός καθηγητής του ΤΕΙ προσφέρει , προσφέρει και ξανα προσφέρει για την Κεφαλονιά, για το ΤΕΙ, για τους μαθητές τους γνώσεις, προτάσεις, λύσεις έναντι του αστρονομικού μισθού των 950 ευρώ!! Γιατί τόσος πρέπει να έχει καταντήσει ο μισθός ενός καθηγητή του ΤΕΙ.
Αυτά που παρουσιάσε χθες το βράδυ ο Αγης Κονιδάρης και η ομάδα του, κοστίζουν πολλές, μα πάρα πολλές χιλιάδες ευρώ. Εάν αυτή την εργασία την είχε αναλάβει μια διαφημιστική εταιρεία θα έπρεπε να είχε πληρωθεί τουλάχιστον με 500.000 ευρώ!  Αυτές είναι οι αμοιβές της ελεύθερης αγοράς.
Σκεφτείτε ότι ο Δήμος Κεφαλονιάς έδωσε 300.000 ευρώ για την δημιουργία τουριστικού site , το οποίο ακόμα φτιάχνετε , για να κάνετε την σύγκριση.

Τώρα, μετά την παρουσίαση αυτού του έργου των 20.000 ευρώ τινάχτηκε στον αέρα και το site των 300.000! Διότι στους όρους του διαγωνισμού, δεν αναφερόταν τίποτε από όσα παρουσίασε ο Αγησίλαος Κονιδάρης.
Αν λοιπόν με 20.000 ευρώ δημιουργήθηκε -και μετά από έρευνα- η ολοκληρωμένη ψηφιακή εικόνα της Κεφαλονιάς, με τα 300.000 ευρώ του Δήμου πρέπει να περιμένουμε .. παπάδες! Και τους περιμένουμε πως και πως!

https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/t1.0-9/10418470_817213544963669_6716148809512585244_n.jpg

Ουρανία Στελλάτου -Εργαστηριακός Συνεργάτης ΤΕΙ Ιονίων Νήσων, Μέλος ομάδας έργου
Χρόνια ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΏ την ψηφιακή εικόνα , την παρουσία τους δηλαδή στο διαδίκτυο κορυφαίων τουριστικών προορισμών όπως Λονδίνου, Παρισιού, Λας Βέγκας, Νέας Υόρκης, χωρών όπως η Ισλανδία , η Νέα Ζηλανδία, η Κροατία..   Οι μέχρι τώρα εξαιρετικές προσπάθειες αυτών των προορισμών είναι «μεμονωμένες» πχ η Κροατία έχει μια εξαιρετική σελίδα στο facebook , η Νέα Ζηλανδία ένα εξαιρετικό site και κέντρο ΜΜΕ , η Νέα Υόρκη ένα ισχυρό brand name.. Κανένας προορισμός δεν έχει αυτό το ολοκληρωμένο πακέτο που παρουσίασε χθες το βράδυ για την Κεφαλονιά μια ομάδα ανθρώπων με πάθος για τη δουλειά τους και μάλιστα  έναντι ενός πινακίου φακής. 
Το έργο θα παραδοθεί στην Αντιπεριφέρεια  Κεφαλονιάς και μετά τι? Παρόντες στην παρουσίαση και ο νυν αλλά και ο νέο εκλεγμένος Αντιπεριφερειάρχης, παρόν και ο Αντιδήμαρχος τουρισμού Βαγγέλης Κεκάτος και ο πρέοδρος των ξενοδόχων Σπύρος  Γαλιατσάτος , και η βουλευτής Αφροδίτη θεοπεφτάτου, όπως και ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του Δήμου Θεόφιλος Μιχαλάτος.
Και λοιπόν?
Οι κεφαλές του τόπου παρούσες και εν πλήροι αμηχανία μπροστά στη εξαιρετική , μοναδική εργασία που ξεδιπλώθηκε καρέ – καρέ στον πίνακα!
Και τώρα τι?
Το έργο θα παραληφθεί και το πιο πιθανόν να μείνει στο συρτάρι της Περιφέρειας καθώς δεν θα υπάρχουν χρήματα για την συνέχιση του.  Και ξέρετε τι είναι η συνέχεια?  ένα κλικ  πάνω στις λέξεις"publish"  για να γίνουν "ορατά’ πλέον αυτά που δημιουργηθηκαν από την ερευνητική ομάδα και βέβαια η ανάπτυξη του έργου με την καθημερινή ενημέρωσή του.
Ποιος θα το αναλάβει και έναντι ποιού τιμήματος? Με λόγια της «αγοράς», ποιος θα το αγοράσει ? Ο Δήμος? Μα μόλις έδωσε 300.000 ευρώ για τη δημιουργία site!
Η Περιφέρεια ? «δεν έχουμε, δεν έχουμε» .
Ιιδιώτης?  Μακάρι!
Δυστυχώς ένα είναι σίγουρο. Ότι ο καθηγητής Δρ. Αγης Κονιδάρης , η εξαιρετική συνεργάτης του Ουρανία Στελλάτου που παρουσίασε τον Σχεδιασμό  και ανάπτυξη καμπάνιας Social Media για την Κεφαλονιά και μας εντυπωσίασε , και οι συνεργάτες τους , δεν πρόκειται ποτέ να αμειφθούν για τη δουλειά τους. Για αυτούς, για τέτοιου επιπέδου και ποιότητας ερευνητές  ποτέ δεν θα υπάρχουν χρήματα!
Και αυτό μας θυμώνει πολύ, μα πάρα πολύ!