Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

Όχι άλλο Τουρισμό!



Αν υπάρχει ένα πράγμα που το ακούω όλη την ώρα, είναι οι διθύραμβοι για το ρεκόρ της Ελλάδας στον τουρισμό. Πως ήρθαν φέτος το καλοκαίρι περισσότεροι τουρίστες από ποτέ, πως περάσαμε τα 22 μύρια αφίξεις, πως βούλιαξε ο τόπος, πως θα πρέπει να ευλογούμε το Θεό και τη μοίρα από το πρωί ως το βράδυ για το καλό που μας βρήκε.
‘Οπως πρέπει, λέω εγώ, να ευλογεί και η Όλγα Κεφαλογιάννη το επικοινωνιακό της επιτελείο που χειρίστηκε τόσο μαεστρικά τη συγκεκριμένη υπόθεση και την ανέδειξε σε εθνική ηρωίδα. Μπράβο τους και ελπίζω να προβλέπεται κανένα μπόνους στο Υπουργείο, να κάνουν οι άνθρωποι Χριστούγεννα της προκοπής.
Όσο όμως συνεχίζονται τα πανηγύρια, έχω και μερικές απορίες. Ξυπνάει μέσα μου το πνεύμα του άπιστου Θωμά και θέλω να ρωτήσω καναδυό πραγματάκια. Ετσι για το καλό ρε παιδάκι μου για να περνάει η ώρα. Διότι ωραίο φαίνεται να τα σπας τα ρεκόρ, αλλά πόσο σε συμφέρει όταν οι μισοί και πλέον τουρίστες είναι “βραχιολάκηδες”; Όταν δηλαδή έχουν έρθει στη χώρα σου με ημερήσια διαμονή 20 και 30 ευρώπουλα την ημέρα, all inclusive.
Με το φαϊ μέσα σαν να λέμε, με το πιοτί, με το ερκοντίσιον, με όλα. Το γράφω αυτό διότι όπως με πληροφόρησε η φίλη μου η Αννα που δουλεύει τατού στην Πλάκα, φέτος είχε τον διπλάσιο κόσμο από πέρυσι αλλά τους μισούς πελάτες. Και δεν συνέβαινε αυτό μόνο στο δικό της το μαγαζί, συνέβαινε σε όλη την περιοχή. Δεν ψώνιζε κανένας τίποτα! Μόνο βόλτα, μπανιστηράκι, κουβεντούλα, άντε και κανάν καφέ για ξεκάρφωμα. Και ρωτάω τώρα εγώ με το φτωχό μου το μυαλό: Αυτούς τους τουρίστες τους θέλουμε; Ή μήπως συμφέρουν μόνο ολίγους μεγαλοξενοδόχους που καταφέρνουν να βγάζουν από τη μύγα ξύγκι;


Έχω κι άλλες απορίες όμως:
Πηγή άρθρου: provocateur.gr/
- S,http://www.kefaloniatoday.com/arthra-apopsis/ochi-allo-tourismo-99957.html#sthash.4G0J1OQO.dpuf