Το ιστορικό σινιάλο της Στρίντζης δεν θα υπάρχει πια στο τόπο καταγωγής του
Το πρώτο ξεκίνησε για την ετήσια συντήρηση του στο Πειραιά και τελικά βρέθηκε στην Δραπετσώνα και τέλος στη Σαλαμίνα για παρατεταμένη ακινησία.
Το δε ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ που έχει και το όνομα ενός μεγάλου θρύλου της ακτοπλοΐας του Ιονίου και του Αιγαίου συνέχισε τα δρομολόγια εμφανώς καταπονημένο αφού ανέβαλε την ετήσια του κατά ένα χρόνο. Η γραμμή Πόρος Κυλλήνη εγκαταλείφθηκε και η γραμμή Ιθάκη Σάμη Πάτρα έμεινε με περικομένα δρομολόγια τέσσερα διπλά και τρία μονά.
Το αποτέλεσμα αυτών των αλλαγών είναι να πληγεί η Κεφαλλονιά χάνοντας 3 απογευματινά δρομολόγια την εβδομάδα με εναλλακτική λύση τον το δρομολόγιο Πόρος Κυλλήνη. Η Ιθάκη έχασε άλλα τρία δρομολόγια αλλά η εναλλακτική της για επικοινωνία με τη στερεά Ελλάδα ήταν η γραμμή του Αστακού που τους χειμερινούς μήνες κόβεται στα 6 μποφόρ.
Αρκετό καιρό πριν από την μέρα που παροπλίστηκε το ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ τα σενάρια για την εταιρία Στρίντζη άρχισαν να φουντώνουν.Ακούσαμε για χρεοκοπία,πώληση των πλοίων κατάσχεση, πώληση του ενός μόνο ώστε να συντηρηθεί το άλλο. Οι πιο αισιόδοξοι έλεγαν ότι η εταιρία θα ξεφορτωθεί τα παλαιά και θα αγοράσει άλλο πλοίο για να αναβαθμίσει τη γραμμή.
Τελικά επιβεβαιώθηκαν τα δυσοίωνα σενάρια.Η εταιρία και το πλοίο εγκαταλείπει τα νησιά.
Το ιστορικό σινιάλο της Στρίντζης δεν θα υπάρχει πια στο τόπο καταγωγής του,στα νησιά που το ανάστησαν και το έφτασαν από την Βενετία ως την Κρήτη.
Τι μέλει να γίνει από εδώ και πέρα λοιπόν!
Αν θεωρήσουμε τα παραπάνω δεδομένα προχωράμε.
Οι μνηστήρες της γραμμής δεν άργησαν να φανούν. Η ΑΝΜΕΖ μπαίνει στη γραμμή αρχικά με τον ΔΙΟΝΥΣΙΟ ΣΟΛΩΜΟ η τον ΑΝΔΡΕΑ ΚΑΛΒΟ και μετά με όποιο πλοίο της κοινοπραξίας αντέξει οικονομικά.
Η ΑΝΕΖ ψάχνει τρόπο να επιβιώσει και είναι άλλος ένας υποψήφιος με το ΖΑΚΥΝΘΟΣ 1 .
Εταιρία του Αιγαίου με πολλά πλοία διαθέσιμα στο προσκήνιο με Κεφαλλονίτικη υποβοήθηση!! Μπορεί!
Παραμονή της Στρίντζης ….με αλλαγές στα δρομολόγια,πλοία και τα ωράρια….ίσως.
Νέα εταιρία με το πλοίο FIOR DI LEVANTE που αναμένεται!!! Καλό και αυτό!
Επιδότηση της γραμμής αν εγκαταλειφθεί οριστικά…πιθανό και αυτό.
Κλείνοντας το άρθρο θα ήθελα να πω ότι αυτό είναι κρίμα γιατί θα μείνουν στην ανεργία πολλοί άνθρωποι.
Η οικονομία-τουρισμός-μεταφορές των δύο νησιών που εξαρτάται από τις συγκοινωνίες θα πληγεί
Τέλος καραβολατρικά θα ήθελα να πω ότι χάνεται ένα ιστορικό σινιάλο τη ελληνικής ακτοπλοίας και αυτό είναι κρίμα.
Αναδημοσιευση απο : KefaloniaToday.com