Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Kεφαλονιά: …Συνομιλία τηλεφωνική για τα περαστικά



Συνομιλία τηλεφωνική για τα περαστικά
…ε, βωρέ Γεράσιμε, τι σιάνεις;
…τι να σιάχνω βωρέ ο ψημένος, πεσομένος είμαι μπρούμητα για δε μπορώ.
…βωρέ το έμαθα που είχες ατσιντέντε κι είσαι στο οσπετάλε γιέ μου.
…παρί, εκούντρισα μ’ ενα Πακιστανό κι έπεσα από το παπί και με έκαμε μελίδια το συφοριασμένονε.
…το έμαθα βωρέ Γεράσιμε το κάζο ετούτο κι ήτουνε και κάτι κολέηδες σου που μου είπανε να σου ποστάρω τα χαιρετίσματα τσου.
…ποιοί ωρέ;
…βωρέ ο Κανάκης, ο Ζαμπάφτης, ο Μαντάς κι ο παπάς του Δραπάνου.
…ωρέ Παναγάκη μου να τσου έχω υπόψη μου τσου αφέντες που με σκεφτήκανε και θα τσου το μερετάρω πέτσου.
…ναίσκε Μεμά μου μη σε νοιάζει και θα τσου τα πω, που στεναχωρηθήκανε για λόγου σου. …νια άλλη βολά θα είναι πιο τυχεροί κάνε!!
…άντερα πο ‘χεις Παναγάκη μου. …να δέσεις το διάολο με δαύτα!!!
του Παναγή Νικολάτου
Αναδημοσιευση απο: http://www.kefaloniatoday.com/psyxagogia/kefalonia-sinomilia-tilefoniki-gia-ta-perastika-107443.html#sthash.V6VyIkd8.dpuf

http://www.sppantelios.blogspot.gr/